mandag den 25. maj 2009

Nogen kan...

...bare læne sig tilbage og nyde livet, de fleste andre skal op og på arbejde igen efter 4 alt for korte fridage..
Emma forstår virkeligt at læne sig tilbage og nyde livet:)
Hvor synes jeg dog de her fridage er alt for korte, jeg er sikker på der må værre færre timer i døgnet! Heldigvis er denne uge for mit vedkommende kun en 4-dags uge, for jeg har taget fri fredag, hvor jeg har spændende planer sammen med Lotte... Og så er næste weekend ryddet for alle andre planer end kolonihaven, der skal vi igang med et større ryk og forhåbenligt kommer der en masse familie og venner forbi og kigger til os, så det hele ikke går op i arbejde...

4 kommentarer:

Hanne K's verden sagde ...

Jeg kan næsten ikke se hoved eller hale på Emma;o) Men hun forstår da at nyde livet.

MetteSofie sagde ...

Hvem der bare var hund... ;)

MissMuffin sagde ...

Hanne: Det er heller ikke altid nemt:) Hun er det mest magelige dyr jeg kender!

Mette Sofie: Sån tænker jeg også tit, især mandag morgen:)

Madame sagde ...

Sikke et skønt billede! Jeg kan slet ikke stå for din lille hundebasse :-)