mandag den 11. maj 2009

Lidt (ubrugelig viden) om mig...

Rundt omkring i blog-verdenen er jeg stødt på dette spørgeskema, så nu synes jeg lige jeg også ville udfylde det:) For i har da allesammen brug for lidt ubrugelig viden, haha..

Du hedder: Sabina

Kælenavn: Sisse. Min far har altid kaldt mig det(han fik nok ikke sin vilje da jeg skulle døbes).Det har de fleste af mine gamle venner adopteret, og sjældent de kalder mig andet..

Afhængig af: Jordbær, babyolie, kogebogs-shopping og mit fladjern!

Hvad tror folk om dig? At jeg er en dum blondine!

Passer det? Forhåbenligt ikke:)

Hvad får du oftest komplimenter for? Mit smil og mit humør.

Hvad siger du for at imponere folk? Gør jeg ikke så meget i- men er det nødvendigt smiler jeg så meget som muligt og håber på det smitter!

Hvordan kan man imponere dig? Der skal faktisk ikke så meget til!

Hvad står der i den sidste SMS du fik? Hvornår kommer du hjem skat?

Hvor bor du? Nørresundby

Trives du der? Ja! Men jeg længes efter at komme lidt væk fra byen i mit eget hus..

Ejer du et par converse? Nix.. Føler mig forkert i den slags sko!

Sprut, cider, vin eller øl? Ja tak! En kølig flaske vin sammen med veninderne, cider til en vild fest og kolde øl i solskin!

Bliver du nogensinde for fuld? Aldrig så meget at jeg ikke ved hvad jeg laver- men jeg garantere ikke for at jeg er særligt klog at høre på:)

Hvilket mobilabbonement har du? Sonofon. Har tidligere arbejdet i deres kundeservice, så det var bar naurligt for mig at fortsætte...

Er du allergisk overfor noget? Nej..


Hvordan tager du telefonen?"Heeej...." og bare et surt "Hallo" hvis jeg ikke kan se nummeret.

Hvem ringede du til sidst? Min kæreste.

Antal timers søvn i nat: 8½ time!

Sov du alene? Nej!

Plejer du at komme til tiden?Jeg HADER at komme for sent, så jeg gør alt for at komme 5 min før- bare for en sikkerheds skyld.

Hvornår har du det bedst? Hjemme i Voerså, en hyggeaften med tøserne, når Kristian putter sig ind til mig om aftenen, en tur i naturen med hundene eller bare hjemme i min gode stol!

Hvornår blev du sidst fotograferet? Jeg er ikke vild med at blive fotograferet, så det er heldigvis ved at være noget siden...

Hvordan har du det lige nu? Lidt træt, lidt sulten og ellers bare godt tilfreds:)

Hvilke(n) farve(r) er stærkest repræsenteret i dit klædeskab: Blomstret?!

Hvad synes du om dine fødder? Alle menneskers fødder er grimme! Kun babyer har smukke fødder!

Havde du en god aften i går? Ja!

Favoritdrik om morgenen: Et stort glas iskold skummeltmælk!

Barberer du ben? Ja, hveranden dag i sommerperioden(hver anden måned om vinteren, haha)

Hvornår plejer du at gå i seng? Kl. 22 er jeg som regel helt færdig!

Er du genert? Nix:)

Dyrker du sport? Min krop er slet ikke skabt til det. Forstår slet ikke de mennesker der siger at de får mere energi af det. Puha...

Tror du på kærlighed ved første blik? Ja! Eller næsten.... Det var det næsten med Kristian:)

Har du nogensinde kastet op offentligt? Heldigvis ikke!

Hvad ville du gøre hvis du var dreng for en dag? Finde ud af hvilke problemer der hersker dernede og hvordan de kunne løses, så man bliver fri for at se mænd klø sig i skriftet i offentligheden"

Er du tilfreds med dit liv? Ja!

Er du forkælet? Det er jeg- hvertfald på mange måder:)

Hvad skal du i morgen? På arbejde, og så ellers bare hjem til den daglige rengøring og hundeluftning. Måske vi finder tid til at kører ud og kigge om der er kommet nye kolonihaver til salg.

Hvad er det værste du ved?Er du klar? Bubber, Anette Heick og Baronessen! Edderkopper. Dyreplagere. Udkogte grøntsager.

Hvor mange penge snolder du væk på en uge? Uha, hvad er snold? Slik og søde sager ryger der nok en lille 50'er på om ugen.. Og nok samme beløb til dameblade:)

Hvilken kendis synes du er et godt forbillede? Uha, der er så mange...

Hvad længes du efter? Solskin, venindehygge, strandture og den kolonihave vi kigger på


Hvilke hårprodukter bruger du? Shampoo+balsam+kur. Massevis af hårlak, voks og smooting balm! Et afbleget hår kræver meget pleje!
Hvad er det fineste du er blevet foræret? Har fået rigtig mange smukke ting! Mine guldarmbånd jeg fik i studentergave er en af de bedste, de kommer aldrig af. Emma, min dejlige pekingeser. Og selvfølgeligt mit nye guldur!

Samler på?: Kogebøger, smukke lilla glas fra Rice og gode oplevelser..

Grønne eller røde æbler?: Grønne- gerne dem der er sure!

Hvem ringer du til når du er vred/ked?: Min mor!

Kan du lide golf? Nope!

Hvornår stod du op i dag? Kl 5.30- og der havde Anton nok hylet i 1 time!

Har du sovet i din egen seng i nat? Ja.

Har du strømper på nu? Jeg elsker den her tid hvor jeg kan ha bare fødder hver dag! Men om vinteren elsker jeg altså de hjemmestrikkede...

Er det okay at græde? Ja! Det er sundt at græde...

Hvornår græd du sidst? Til et afsnit af "Animal Police" og Kingkong...

Hvad ville du gøre hvis du vandt en million? Købe et lille hus med stråtag og æbletræer i haven og måske en lille bil..

Bruger du briller eller kontaktlinser? Nej.

Synes du det er vigtigt at gå i mærkevaretøj? Næææ..

Hvornår står du op i weekenden? Sjældent senere end 7.30..

Vil du giftes? Nix...

Vil du have børn? Hmm.. Det må tiden vise...

Solbader du ofte? Så snart jeg har muligheden!

Er du god til at lave mad? Jeg elsker at lave mad og bage, det er super hyggeligt!

Har du flyskræk? Har faktisk aldrig været ude at flyve..

Hvor smidig er du? Helt almindelig vel, men min motorik er vidst ikke helt i top:)

Er du musikalsk? Overhovdet ikke det der ligner...

Hvad drikker du når du er tørstig? Vand! Gerne med citron og isterninger...

Hvad er din favorit-is? Æblekageis fra Paradis..

Tror du på liv efter døden? Ikke rigtig...

Kan du lide sushi? Kun det der ikke indeholder fisk!

Hvad spiser du helst når du ser film? Chokolade...

Bor dine forældre sammen? De har været skilt i evigheder! Men mor og Pap har holdt sammen længe...

Har du tandlægeskræk? Efter 6 år med bøjle, 8 udtrukne tænder og en kæbeoperation skræmmer tandlæger mig ikke meget..

Er du et morgen- eller aftenmenneske? Helt klart et morgenmenneske! Jeg elsker at stå tidligt op!

Hvad farve er dine øjne? Brune..

Har du nogensinde grædt dig i søvn? Alle har vel prøvet at få sit hjerte knust...

Bider du negle? Nej...

Hvor ofte motionerer du? Tæller det at gå med hundene? Så 2 gange dagligt..


Hvilken sang har du hørt sidst?: Sukkerchok med "Det er det"... Og jeg sang højt- godt jeg var alene i bilen:)

3 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

MissMuffin, Sabrina jeg syntes da slet ikke at det var ubrugeligt det jeg fik at vide om dig, nogle af tingene vidste jeg godt tænker lige på din afhængighed af babyolie, det har du skrevet om engang og jeg har købt den med lavendler.
Kan du have en god dag

MissMuffin sagde ...

Jeg synes det så hyggeligt at læse de andres skemaer, så måtte også lige strikke et sammen:)
Håber du kan li babyolien, jeg synes altså det er kanont:)

Linebinevaskemaskine sagde ...

Mmm æblekage isen fra paradis ;D haps