lørdag den 2. maj 2009

Morgenkiggeri...

Emma lå og sov i sofaen som vanligt, mens hun venter på jeg lige kommer til live og får lidt morgenmad. men pludseligt fik hun øje på noget i vinduet: Cirkus Arena har sat et stort, lyserødt skilt op på lygtepælen udenfor, og det var noget værre noget!
Så hun måtte en tur i vinduet for lige at tjekke den lidt bedre ud. Men travlt det fik hun. For vi bor overfor en bager, og sån en tidlig lørdag morgen er der en livlig trafik på hendes vej, så slæld ud, det fik de hvertfald.. Sikke en uorden:)

6 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Nej men hvad er det, denuorden at stå op til, de kunne godt tænke på at Emma er en ældre dame, der elsker ro og orden, inden de hænger deres skilte op.. :-))

MissMuffin sagde ...

Ja, jeg synes også godt der lige kunne vises lidt hensyn:)
Det sjoveste er nok, at det har været der ude i en uges tid, hun har bare ikke opdaget det før idag:)

Anette sagde ...

Sikke noget rod pludselig at hænge et skilt op lige udenfor Emmas vinduer!! Jeg kan lige forestille mig hende stå i vinduet og skælde ud på alle der går forbi nedenfor :D Man skal vel lige markere sig ;) Rigtig god lørdag til dig og Emma :)

MissMuffin sagde ...

Det jo det, der er hvertfald ingen der skal tro at hun er faldet af på den:)
Men det er jo god underholdning for hende når vi heller ikke kan gå så lange ture mere:)

God lørdag til jer og Kenzo:)

Pernille på 1. sagde ...

Det er bare så skønt for en lille hund at kunne følge med i livet udenfor. Her hos mig står Hugo på en lille skammel og kigger ud af vinduet, og der kan han stå rigtig længe :)
Kan i have en god lørdag

MissMuffin sagde ...

Vores vinduer sidder nu så højt at hun skal have hjælp for at komme op og ned, men jeg sidder bare ved siden af ind til hun ikke gider mere:)