tirsdag den 4. august 2009

Blogleg: 5 ting..

Jeg er blvet tagget i denne lille blogleg af MetteSofie.
Da der er rigtig mange der allerede er belvet tagget lader jeg legen stå åben for, at de der har lyst tager legen op, men jeg tagger ingen:)

5 ting i min pung:
-Småpenge
-Plastickort i mange afskygninger
-Mobiltelefon
-Lipgloss
-Plaster(!)

5 ting i min taske:



-Pung
-Survivalkit: Avene "Thermal spray" og Decubal "Dry spot balm"
-Nøgler
-Solbriller
-Til den lille sult: mandler, rosiner eller tørret frugt
+(paraply, lommeletter, 10 kuglepenne, mere plaster, mere læpepomade,håndcreme, elastikker, hårlak, vandflase osv. osv.osv)


5 ynglingsting herhjemme:
-Den blomstrede flydestol fra Ikea
-Mit fine toiletmøbdel
-Alle mine kogebøger
-Sommerfuglebillederne købt i Aalborg zoo
-Min seng

Ingen kommentarer: