torsdag den 20. august 2009

Godt brugt..

Ja, det er hvad jeg er efter en travl og lang torsdag på arbejde og derefter en tur i kolonihaven..
Blomsterkarsen er spiselig og rigtig smuk. Den blev plantet lidt sent, men har alligevel kvitteret med et par farvestrålende blomster.
Næste år skal der plantes mange! Den kravler og snor sig, så næste år vil den blive plantet ved nedløbsrøret som nu og så kan den bindes op og sende farvestrålende blomster ud i alle retninger.. Men jeg tror nu ikke rigtig at jeg får nogen lokket til at spise dem i salaten:)

3 kommentarer:

Pernille sagde ...

men de er også fine bare i sig selv, jeg tror faktisk heller aldrig jeg retn faktisk har spist én... bare snakket meget om at det kan man altså :-D

Mette Lykke sagde ...

I mit barndoms hjem havde vi altid sådan nogen. Min mor kaldte dem tallerken smækkere.. Du må have haft en lang varm dag på kontoret..
Var det en god kage i dag..

MissMuffin sagde ...

Pernille, sån har jeg det også:) Det fint at man kan, men derfra og så til at gøre det:)

Mette, det tror jeg faktisk også jeg har hørt dem omtalt som!
Kantinens udbud af kage er så sørgelig for tiden, så jeg havde selv et stykke squashkage med og den var kun blevet bedre af at overnatte i køleskabet. Uhm..