onsdag den 5. august 2009

For h%&#/%¤

Igår aftes, da vi kom hjem far kolonihaven, skulle jeg lige smide noget i skraldespanden inden vi gik ind.
Da jeg skal træde ned fra et trin er jeg lidt uopmærksom, så jeg træder forkert og vrider om på min højre fod..
AV!!!
Min ankel hævede, så jeg havde en kugle på størrelse med et halvt æble på siden. Efter at have siddet med is på, svandt det noget og jeg gik i seng.
Men nøj, hvor gør det altså bar ondt! Jeg synes ikke selv jeg er vildt pivet, men det gør virkeligt ondt bar jeg gør et forsøg på at bruge foden..
Så jeg må hellere en tur til lægen idag og få tjekket hvordan det ser ud.. ØV!

UPDATE: Så fik jeg en tid ved lægen: 15.45!!

13 kommentarer:

Birthe sagde ...

Stakkels dig .... God bedring .

MissMuffin sagde ...

Tak..
Det irriterende, jeg har ikke tid til at sidde her og glo..

Piskeriset sagde ...

Det lyder godt nok ubehageligt! Håber ikke det er alvorligt.

God bedring!

Madame sagde ...

Åh nej, du har vist forstuvet anklen. Rigtig god bedring til dig - jeg håber ikke, der er noget brækket.

MissMuffin sagde ...

Piskeriset:
Jeg tror det er en forstuvning, men vil helst til lægen- bar for en sikkerhedsskyld, for det gør virkeligt ondt..

Madame:
Det tror jeg også at den er. Jeg tror ikke den er brækket, for den er meget lidt blå..

Tina kristine sagde ...

æv og av for h..... ja man må gerne bande lidt.... se at kom til læge med dig og så krydser vi finger her i blogland for at den "kun" er forstuvet....

Ha en forhåbentlig god dag alligevel..

MissMuffin sagde ...

Det er bar SÅ irriterende, jeg gider ikke sidde og glo en hel dag med benet oppe, men det er der ikke noget at gøre ved..

Pernille på 1. sagde ...

Håber ikke at der er noget alvorligt med dit ben, men sådan en forstuvning kan gøres så djælvens ondt.

Knus og god bedring

Annette sagde ...

Det lyder ikke godt. Håber at det kun er en forstuvning selv om det kan være slemt nok. God bedring.

Line sagde ...

ja det er noget træls noget :( det gør så ondt. jeg faldt (foran equinox) 3 dage efter jeg var startet i praktik på sygehus syd, og fik en grim forstuvet ankel. Det er så frustrerende ikke at kunne gøre noget :( men en dag med ro og så lige så stille begynde at bevæge og bruge anklen :) god bedring

MissMuffin sagde ...

Pernille, jeg tror heller ikke det er værre end en forstuvning, men lægen ville gerne se mig fordi jeg har ondt helt oppe i benet hvis jeg har brugt det bar det mindste, så nu må vi se..

Annette,en forstuvning er også så kedeligt, jeg er ikke god til at sidde stille- kun hvis jeg selv bestemmer hvornår det er. Idag skinner solen og der er så dejligt udenfor:(

Line, det lyder heller ikke for sjovt!
Jeg håber også jeg er klar efter et par hviledage..

Deborah sagde ...

Du skal på skadestuen og have den fotograferet. Jeg har lavet det samme og der var de bange for, at der var gået noget af knoglen. Skynd dig og god bedring!

MissMuffin sagde ...

Jeg har været afsted:)