torsdag den 6. august 2009

Hvor er det kedeligt..

Det altså ikke særligt sjovt at have en hævet ankel og bar sidde inde i det her gode vejr..
Jeg ville hellere ha været i kolonihaven.
Og værst er, at når man bar sidder her og kigger kommer man pludseligt til at se at køleskabet trænger til at blive pudset og ovnen trænger til at blive gjort ren. Og der kunne måske også trænge til at blive støvsuget og der er jo også en hel kurv med tøj der skal stryges...
Kristian har ellers både købt en havebog og blade til mig for ikke at komme hjem til en totalt understimuleret og hysterisk kæreste, men jeg er bange for at det ikke tager andet end toppen, for jeg keder mig.. Og er irriteret over jeg ikke kan gøre rent. eller bage boller og kanelsnegle. eller grave huller i kolonihaven..

8 kommentarer:

Tina kristine sagde ...

Jeg føler med dig.... det lyder som om du keder dig lige så meget som jeg gjorde da jeg var indlagt i sidste uge.... Kunne bare ligge og glo og høre de gamle damer på stuen prutte og snorke, for der var jo ikke engang et tv på stuen....
Men jo bedre du er til at ligge stille, jo hurtigere kommer du på benene igen ;0)

MissMuffin sagde ...

Haha, jeg har kun en gammel dame her, og Emma både snorker og prutter lystigt derud af:)=
Jeg ved det godt, så jeg prøver at holde mig i ro!

Anonym sagde ...

stakkels sara bette bine.. du har det hårdt .-)

MissMuffin sagde ...

Det synes jeg faktisk ja...

Piskeriset sagde ...

Øv. Det er megafrustrerende at skulle holde sig i ro, hvis man har andre planer. Godt at kæresten har været forudseende - også selvom det kun tager toppen :-)

Håber du får en god aften!

MissMuffin sagde ...

Ja, det er lidt kedeligt..
Men mon ikke jeg snart er klar igen:)

Eva Nynne sagde ...

Øv - hvor er det trist. Håber snart at du er klar igen. Men vær nu forsigtig!

Mange hilsner fra Eva

MissMuffin sagde ...

Hævelsen falder fint, så en hviledag eller 2 mere, så begynder jeg at kunne gå lidt rundt igen. Håber jeg:)