lørdag den 22. august 2009

Blogleg..

Jeg er blevet tagget af Piskeriset i denne blogleg:)

Hvor var du for tre timer siden? Uha, enten i haven eller i vaskekælderen et smut..

Hvem er du forelsket i? Kristian selvf.

Har du nogensinde spist et farvekridt?Øh.. Nej.. Og forventer heller ikke at jeg er gået glip af noget..

Er der noget pink i nærheden af dig? Mine negle er lakeret i en rød/pink nuance og en flaske Vanish efter et forsøg på at rense et tæppe:)

Hvornår var du sidste gang i centret? Jeg træner ALDRIG og kan ikke helt huske hvornår jeg sidst lige har været i storcenteret:)

Hvornår kørte du sidste gang ud af byen? Det gør jeg hver dag, når jeg tager toget fra Aalborg til Brønderslev- så igår må svaret være..

Har du været i biffen de sidste fem dage?Nej, men vi arbejder på at finde en dag til at se "The Proprosal" i nærmeste fremtid..

Hvad var det sidste, du drak? Jeg har et glas vand med isterninger og citron til at stå lige nu..

Hvad har du på lige nu? Kristians træningsbukser og en t-shirt med Betty Boop.

Vasker du selv din bil eller kører du i en bilvask?Det er overladt til Kristian, jeg tør ikke kører den i vaskehal og hvis jeg rørte den med en vaskebørste fik jeg sikkert skyld for at ridse lakken..

Det sidste du fik at spise?Et syrligt, grønt æble..

Hvor var du i sidste uge på samme tid?Åh ha, jeg tror vi var hjemme hos mormor og morfar..

Har du købt noget tøj i denne uge?Nej, jeg er fattig for tiden:(

Hvornår var sidste gang, du løb? For 3 min siden, da der pludseligt kom meget regn ned- jeg havde det store tæppe fra soveværelset og Emmas fåreskind til udluftning- heldigvis havde naboen reddet det! Ellers løber jeg aldrig med mindre der er nogen efter mig:)

Hvad var den sidste sportsevent du har set? Jeg ser ikke sport, for det siger mig ingenting. Der ses dog en del fodbold herhjemme for tiden, for Kristian er vild med fodbold.

Hvilket dyr er din favorit? Hunde og sommerfugle:)

Din drømmeferie? Safari i Afrika.

Værste skade du nogensinde har haft? Da jeg forstuvede foden for 2 uger siden. AV!

Savner du nogen lige nu? Ikke rigtig, men jeg håber snart jeg skal ses med et par veninder igen, for det er alt for længe siden..

Sidste film du så? Det må være "Pirates of The Carribien 3". Jeg synes det er nogle gode film!

Hvad er dit hemmelige våben til at narre det modsatte køn? Charme, selvtillid og lækkert hår:P

Hvad er dine planer for i aften? Kristian har mad med hjem når han kommer fra fodbold og så må vi se. Måske vi tager en tur til fjorden og går med Emma og så hjem og se en film..

Hvem er den sidste person, du har sendt en Facebook-besked til? Hmm... Det var vidst min kammerat Lasse..

Næste rejse du skal på? Der er ingen planlagt..

Fik du gode karakterer i skolen? Nja..

Hvad vil du gerne vide om fremtiden? Bliver jeg millionær? Får jeg en fin lille bondegård på landet med stråtag og stokroser?

Har du parfume eller deo på? Matas den stribede under armen og Chanels Coco Mademosielle..

Hvor er din bedste ven/veninde? Hun suser vidst rundt på et slot lige nu:) Og den anden er nok derhjemme eller ude og spille håndbold..

Hvordan er din bedste ven/veninde?Sjov, lidt skør, kreativ og dejlig at snakke med! Den anden er meget skør, impulsiv, helt sin egen og cola-holiker:)

Er du solbrændt?Ja, det er jeg altid. Om vinteren går jeg en smule i sol, jeg kan ikke fordrage at være helt bleg!

Hvad hører du lige nu?Sukkerchok(de er måske ikke lige et musikalsk tilløbsstykke a la Mozart, men det glad musik)
Milov, Brinck og Shakira har også været spillet idag..

Samler du på noget? Smukke lilla glas fra Rice...

Sidste gang du blev stoppet af politiet? Jeg er aldrig blevet stoppet, men ryster i bukserne når jeg kommer kørende og møder en politibil..

Hvor stammer du fra? Voerså, Nordjylland..

Er du nogens bedste ven? Det håber jeg:)

Jeg tagger ikke lige nogen, for jeg har ikke rigtig noget overblik over hvem der er tagget og hvem der ikke er:)
Har du lyst, så håber jeg at du vil lege med..

4 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Rigtig gode spørgsmål denne gang, jeg leger ihvertfald med så :)

MissMuffin sagde ...

God ide!
Jeg elsker de her små lege, det giver et meget personligt indblik i hvordan bloggeren er:)
Jeg må lige suse over til dig og se hvad du har svaret:)

Piskeriset sagde ...

Spændende at læse - tak fordi du ville lege med :-)

MissMuffin sagde ...

Tak piskeris:)
Jeg kan godt li de her bloglege, jeg synes de giver et prej om ens personlighed..