mandag den 10. august 2009

Stadig hjemme...

Jeg havde egentligt planlagt at ville på arbejde idag..
Igår brugte jeg foden noget mere end de foregående dage og jeg synes egentligt det gik meget fint. Men igår aftes fik jeg bar så ondt i foden at jeg ingen steder kunne være. Typisk!
Hævelsen er næsten forsvundet og er afløst af lidt gule og blå toner. Lægen havde godt nok sagt, at det nok først kom til at gøre rigtig ondt når hævelsen forsvandt.
Imorgen vil jeg på arbejde, det er for kedeligt at være herhjemme. Så må jeg nøjes med halve dage indtil den er nogenlunde brugbar igen...
Problemet er sån set ikke selve arbejdet, men at jeg skal transportere mig frem og tilbage fra toget og at kommunen er fuld af trapper! Nok er der elevatorer, men hvad hjælper det når de er i den helt modsatte ende af min afdeling:) Og bilen kan jeg heller ikke tage..
Så dagen idag bliver endnu en dag på sofaen med dårligt fjernsyn og en masse surfing..

2 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Uha det tager sin tid med sådan en fod.. Og det gør bare f.....ondt.
Du må have tålmodighed med den.. Starter du for tidligt for du glæde af den alt for længe..
Smil fra Ærø.

MissMuffin sagde ...

Ja, men jeg hader bar at sidde stille for længe af gangen, så det irritere mig noget:)
Knus