fredag den 14. august 2009

Helt derude, hvor kragerne vender..

Igår da vi kørte til Søren og Line kørte vi af de små landeveje. Jeg elsker området omkring Gjøl og Øland, der er virkeligt smukt hele året rundt!
Igår var der gang i høsten og støvskyer stod ud over vejene alle steder efter de stor maskiner, så vinduerne måtte køres op hvis vi ikke helt ville støve til..
Mange huse var til salg langs de små veje, men det er altså lige langt nok væk fra alting efter min smag:)
Aftenen hos Søren og Line var hyggelig og klokken blev noget mere end min sengetid inden vi kom hjem, så jeg er godt træt idag.
Heldigvis er fredag en kort dag og jeg vil forsøge mig med at se, om foden ikke kan klare at være der til klokken 14 idag.

10 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Hyggelige høstbilleder - minder mig om, da jeg var barn og boede på landet :-)

Håber du får en god dag på arbejdet!

Annette sagde ...

Du aner ikke hvor glad du gør mig på sådan en tidlig fredag morgen ☺
Området omkring Øland/Gjøl er min families hjemegn igennem mange generationer og noget af det jeg savner rigtig meget hernede, du ved bare sidde og glo på Limfjorden og lade tankerne flyve ☺ ☺ Nu ikke noget med at danse på bordene i løbet af weekenden, slap af med foden oppe! PS. Det græske brød blev fuldstændig vidunderligt.

MissMuffin sagde ...

Piskeris, jeg er selv vokset op på landet. Dengang synes jeg vidst ikke det var særgeligt sjovt, men nu savner jeg det!
Ha en dejlig fredag:)

Annette, det er også et fantastisk område.
Jeg elsker dæmningen, selvom der er lidt uhyggeligt at køre derpå. Der er bar vand til alle sider.
Kristian er vokset op på Øland, så kun derfor jeg er kommet på de kanter:)
Weekenden er travl, men heldigvis ikke med en masse fysiske udfoldelser:)
Jeg er glad for brødet blev godt, jeg synes nemlig det helt vildt lækkert!
God weekend:)

Mette Lykke sagde ...

Det ser helt hjemligt ud, her er der blevet høstet og støvet i fler uger..

Madame sagde ...

Fantastisk smukke billeder du har taget! Landskabet er så flot i øjeblikket :-) Sådan cirka ser der ud, tæt ved hvor jeg bor.

MissMuffin sagde ...

Mette, mon ikke der så sån ud mange steder i Danmark nu. Kornmarkerne er bar så flotte, det så trist når der kun bliver efterladt de små stubbe:)

Madame, det er nemlig rigtig flot og især det her område synes jeg er virkeligt smuk. Det ligger langs med limfjorden og er virkeligt naturskønt!
Alle billederne er taget fra bilen, for der blæste meget igår..

Pernille på 1. sagde ...

Det ser da godt nok ud som om at I er langt ud der, men landet er jo dejligt, det er nogle skønne høstbilleder.

Knus

MissMuffin sagde ...

Pernille, det ER virkeligt LANGT ude det her, det vidst li før man ikke kan komme længere ud på bøh-landet:)

Anonym sagde ...

I visited several web pages except the audio quality for audio songs present at
this website is actually superb.

Also visit my website ... htc evo design 4G цени

Anonym sagde ...

Peculiar article, totally what I was looking for.

Here is my weblog - https://www.labour.gov.za/