lørdag den 22. august 2009

Isabella, Emma og mig..

Ja, vi 3 har vidst en date på græsplænen om et øjeblik:)
Kristian er kørt for at spille fodbold og jeg er igang med vasketøjet. Lidt rengøring har jeg også klaret og så er det overstået for denne weekend.
Imorgen skal vi nemlig nyde hele dagen i kolonihaven og have gjort terassen færdig, så jeg kunne heldigvis komme til at vaske tøj idag selvom min vaskedag først er imorgen..
En tur i den lokale Føtex er også nået, så aftensmaden for de næste par dage er næsten i hus..
Vejret er dejlig trods den kølige vind og naboerne er taget i sommerhus sammen med deres møghund, så vi har ro og fred til at slappe lidt af i haven idag..

Hjemme hos mor er der her til morgen sket en familieforøgelse.
Lady har fået 5 smukke og velskabte hvalpe. Jeg glæder mig til at se dem! Det er Ladys første kuld hvalpe og det er bar så fint at hun endda fik 5- hun ligende godt nok også en flodhest til sidst:) Det bliver sikkert nogle rigtige bisser, de 3 piger og 2 drenge, for jeg synes altså at Lady er mors frækkeste og mest udspekulerede hund:)

3 kommentarer:

Tina kristine sagde ...

Ihhh vi glæder os til at se billeder af de nye små... :0) jeg er trukket ind til computeren for her drypper det nu.. så lyd lige have for mig osse..

God lørdag.

Piskeriset sagde ...

Det er da også en ret god date! Og tillykke med familieforøgelsen - skal du så snart forbi og se de små pus? :-)

MissMuffin sagde ...

Tina Kristine:
Der er en ordenlig flok hvertfald, så jeg glæder mig til at skulle hjem og gramse:)

Her har vi også måtte trække ind igen. Dels, fordi der kom en kæmpe byge og dels, fordi naboen med møghund kom hjem..

God lørdag:)

Piskeriset:
Ja, den var ikke så tosset:)
Jo tak, jeg elsker altså de små basser:)
Jeg skal helt sikkert forbi her en af dagene og se dem, det er så hyggeligt at der er kommet en ordenlig flok denne gang..