søndag den 16. august 2009

Søndags-sysler..

Vi er godt nok brugte ovenpå en dag som igår:)
Kristian har super travlt på arbejde for tiden, så han er kørt derud for at få styr på et par hængepartier, så ugen ikke starter med at være bagefter.
Imens har jeg fået gjort lidt rent og har gang i vasketøjet. Nu dufter her dejligt og rent af Ajax og det rene sengetøj kan snart komme på...
Kristian fik en huskeseddel i hånden da han tog afsted, for så kan haan passende handle på vejen hjem..
Hvis vejret stadig holder tørt, tor jeg at jeg vil lokke Kristian med ud at gå tur i skoven med Emma i eftermiddag. Lidt luft skal vi ha, mens vi samler energi til endnu en arbejdsuge og Emma trænger også til lidt oplevelser..
Hvad går jeres søndag med?

8 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

MissMuffin jeg har de der små klude dem er jeg rigtig glad for.

Lige nu er jeg ved at bage skal have gæster i aften , der bliver vasket tøj, og om lidt er det Hugos tur til at komme ud i det dejlige vejr :)

Knus

MissMuffin sagde ...

Det er jeg også:)

Du er rigtig flittig Pernille:)
Du må have ret i at solen altid skinner i Odense, for her er der mest tunge mørke skyer og masser af vind..

Eva Nynne sagde ...

Det lyder lidt som min søndag...

Jeg startede med rengøring, så blev der handlet ind i Netto, dernæst lavede jeg 20 store hjemmelavede forårsruller, mens sengetøj og hovedpuder blev vasket og tumblet, så blev det tid til en skøn gåtur og nu har vi spist en Princip pizza med masser af tomater og løg. Det lyder måske af meget, men der har været en hel del pauser :-)

Nu står den på afslapning... skal blot have lagt sengetøj på, så i bad og ellers bare hygge med film på sofaen.

MissMuffin sagde ...

Vores søndag lyder meget ens:)
Sengetøjet står stadig og glor på mig og jeg skal lige kigge til det sidste vasketøj..
Da Kristian kom hjem fik jeg ham lokket med en dejlig tur i skoven med en lykkelig Emma.
Mens Kristian så fodbold fik jeg lige bagt burgerboller og stegt kylling..

Så resten af aftenen skal også bare gå med et bad og lidt fjernsyn:)

God aften til jer:)

Hanne K's verden sagde ...

Hvor har I mon købt de fine klude?

Jeg har været i køkkenet det meste af dagen - lavet forårsruller og filopakker til fryseren, flået tomater til fryseren og vasket tøj. Ind imellem er det blevet tid til at ligge lidt på sofaen og se Sex and the City... tror aldrig, at jeg bliver træt af den serie;)

God søndag aften.

Piskeriset sagde ...

I dag har jeg fået syet lidt her til formiddag, og så har vi været til 1-års fødselsdag - vældig, vældig hyggeligt :-)

Irene sagde ...

Min søndag gik med at have gæster i huset, lave brombær syltetøj, handle i Netto, vaske sengetøj, sende gæster hjem, gøre rent og spille golf i et par timer...Og nu er jeg godt træt og vil tage mig et velfortjent bad og så er det snart sengetid.
Knus til dig og fortsat god søndag :-)

MissMuffin sagde ...

Hanne, jeg mener kludene er købt i fakta for noget tid siden..
Du har været flittig idag må man sige!
Jeg elsker sex and the city og tænker tit, at nu skal jeg altså have købt den boks.
Knus

Piskeris, så har i også haft nok at se til her idag:)
Knus

Irene, du har vidst også haft travlt idag..
Mange bruger vidst deres søndage på praktiske ting.
Det kan også være svært at nå i hverdagen!
Knus