onsdag den 26. august 2009

Puha, man kan godt nok mærke det er ved at være efterår!
Der er mørkt og koldt om aftenen og morgenen. Hvor bliver den lune sensommer af, som jeg har drømt om?
Nu kalder en ny arbejdsdag og når jeg kommer hjem, ja så er Emma og mig alene, for Kristian er ude at løbe DHL-løb. Godt det det ikke er mig:) Istedet skal jeg endnu engang have støvsuget en masse og hvis Emma er uheldig, så kommer hun i bad. Pillerne er heldigvis begyndt at hjælpe på kløen, så der er ikke kommet nye sår og de gamle er blevet pæne og tørre..
Hvad skal jeres onsdag bruges på?

8 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Jeg synes også, at bladene på træerne er begyndt at se lidt gule ud i spidserne... :-)

Først arbejde, dernæst til Kbh., hvor jeg skal nå at købe et tylskørt (!!), inden jeg skal spise på Kokkeriet. En spændende dag!

MissMuffin sagde ...

Et tylskørt?!
Lydr som spændende planer du har:)
Jeg synes også træerne er blevet lidt mere gyldne, det er alt for tidligt!!

Line sagde ...

puha det løberi lyder hårdt :D jeg skal pakke det sidste i min kuffert, så jeg er klar til at tage til london i morgen med veninderne :)
hehe stakkels Emma skal gå så grueligt meget igennem :D

MissMuffin sagde ...

Det er hårdt at være en lille pekingeser herhjemme:)
Lyder dejligt med en tur til London, det hvertfald langt mere fornuftigt end al den løberi:)

Pernille på 1. sagde ...

Dejligt at høre at Emma er i bedring.

Ja min onsdag går med at svinge den hvide malerkost :)

Knus

MissMuffin sagde ...

Du har altid gang i så mange spændende projekter Pernille, jeg glæder mig til at se hvad du nu har fundet på:)

Madame sagde ...

Det var dejligt, at pillerne hjælper på Emmas kløe!

Min onsdag er brugt i haven og på cyklen - og med en pc, der driller :-)

MissMuffin sagde ...

Ja, de er bar så frygteligt længe om det:)
Træls med din PC, håber du får den iorden:)