torsdag den 13. august 2009

Træthed..

Der sker ikke så meget herhjemme de her dage, jeg er bar så træt..
Jeg gik tidligt i seng igår, endda rigtig tideligt. Jeg var simpelthen så træt og den dumme fod gjorde lige pludseligt ondt. Øv..
Her til morgen ser den bedre ud, næsten normal tykkelse, men stadig blå. Den føles bar som et stort blåt mærke når jeg bevæger den...
På arbejde, det vil jeg, men det bliver kun en kort dag som de foregående- så må jeg undvære torsdags-kagen:)
Nu nærmer weekenden sig heldigvis snart..

4 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Øv, det er da træls! Det er godt, der er mulighed for at gå tidligere, så du kan komme hjem og hvile lidt.

Jeg er også ramt af træthed, hvilket betød, at jeg hvilede mig i 10 minutter, da jeg kom hjem i går - så blev jeg rastløs og begyndte at bage! Måske jeg bare skal vride armen om på mig selv og gå tidligt i seng i aften, så jeg kan få indhentet noget søvn...

Hav en god dag :-)

Madame sagde ...

Øv, sikke noget noget, at din fod stadig gør ondt. Heldigvis kan de se frem til en kort arbejdsdag. Men at undvære kagen må være ærgerligt ;-)

Mette Lykke sagde ...

Øv bøv.. Jeg syntes du skal tage en smertestillende pille og bage en kage når du er vel hjemme igen..
Det vil hjælpe på dit humør...

MissMuffin sagde ...

Piskeris:
Ja, heldigvis tar de det meget roligt på arbejde..
Ellers er jeg også lovet en lægeerlæring..

Træthed og rastløshed hænger nemt sammen ja, lige for tiden kan jeg bar ikke bruge den konstruktivt:)
Du jeg er lidt pige-hysterisk de her dage:)

Madame:
Ja, det er irriterende, men går i det mindste fremad..
At undvære kagen er lidt trist, men mon ikke jeg har fundet noget sødt i skabene herhjemme:)
Om torsdagen må man gerne synde:)


Mette:
Ja, jeg tror bar foden skal have hvile og så skal det nok ordne sig.
tror ikke der er kræfter til kage-bag idag, men der ligger et par opskrifter til afprøvning i nærmeste fremtid..