søndag den 30. august 2009

Farvelade...

Da jeg var hjemme i fredags fik jeg masser af Asters med hjem fra Paps have i mange smukke farver. De er så flotte, de ligner nærmest stofblomster!

Stofa er nu engang nede, men heldigvis har vi da også vores mobile bredbånd at trække på- at der så bar er gået halvanden time siden jeg stod op og så til nu, inden jeg kom i tanke om det, det er så en anden side af sagen:)
Der er efterår ude idag. Nøj, hvor synes jeg altså morgenerne er begyndt at blive kølige. Heldigvis var der lune rundstykker at hente for de morgenfriske, så det hjælper lidt på det hele:) Nu må vi se om vejret ikke arter sig, for vi skal lige i kolonihaven et par timer, for der er jo kontrol tirsdag..

2 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Skønne, skønne blomster!

Ja, efteråret er så småt begyndt at dukke op - i starten af ugen begyndte bladene på boligafdelingens træer at gulne i kanten, og det er også blevet køligere om morgenen.

MissMuffin sagde ...

Ja, så nu er det ved at være tid at tænke på foråret:)
Jeg synes også man kan mærke det på temperaturene og på luften- der dufter af efterår og morgenen er mrøk..