mandag den 17. august 2009

Alt for tidligt..

Der er mørkt når jeg står op nu. Der er også begyndt at blive mørkt når jeg går i seng.
Det går altså den forkerte vej!
Nu starter en ny arbejdsuge efter en alt for kort weekend- men det er de jo altid:)
De fleste begynder nu at komme tilbage fra ferien, så det bliver lidt sjovere at være på arbejde, for der har godt nok været stille de sidste mange uger..
Jeg havde håbet på, at der var kommet en masse dejlgt vejr nu her, for så ville jeg have haft en uges ferie mere, som skulle tilbringes i kolonihaven. Vi er håbløst bagefter med alle vores projekter derude!

4 kommentarer:

Tina kristine sagde ...

Godmorgen... Ja det er alt for tidligt efter en weekend der har været alt for kort.... :0( men det er nu osse dejligt at komme på job igen... flere af mine kollegaer er osse tilbage idag efter ferie, så der skal nok sladres lidt ekstra idag :0)
Ha en god dag

Pernille på 1. sagde ...

Det er hårdt at komme op sådan en mandag morgen, kroppen vil ligesom noget andet.

Det skulle da blive sommer i den her uge igen, hørte at de lovede 28 grader torsdag - vi har lov at håbe

Knus

Lisa sagde ...

Hej Sabina, der er lavet en kommentar til dit indlæg på blogtoppen.

http://blogtoppendk.blogspot.com/2009/08/er-sommeren-slut.html

MissMuffin sagde ...

Tina, jeg kunne sagtens leve med at gå hjemme hver dag, hvis bar pengene gik ind alligevel:)

Pernille, det er nemlig alt for hårdt, jeg ville meget gerne være blevet under dynen imorges:)
Jaa, måske sommer hos dig, men heroppe skulle det vidst ikke blive helt vildt:)

Hej Lisa..
Mange tak:) Jeg vidste ikke blogtoppen havde sin egen blog, jeg troede kun den var til tekniske vanskeligheder o.lign:)