søndag den 9. august 2009

Skybrud..

De sidste par timer har der regnet meget voldsomt her i Nørresundby..
Masser af vand, hagl, lyn og torden er kommet med skiftende hastigheder..
Utroligt så meget sån en omgang kraftig regn kan larme!
Kameraet, Emma og mig bevægede os ud for et øjeblik siden. Alt er vådt, mudret vand har samlet sig i store pytter og mange af havens blomster har lagt sig ned. Det dufter fantastisk. Vi var der kun et øjeblik inden vi måtte tage flugten, for endnu en byge kom forbi, ledsaget af et ordenligt brag..
Så her fortsætter sofa-hyggen med uændret styrke:)

4 kommentarer:

Irene sagde ...

Skybrud?????? På sydsjælland har vi haft 27 grader og strålende sol fra morgen til aften i hele 2 dage nu:-) Så vi kan slet ikke forstå alt jeres snak om skybrud...Men helt ærligt, hvor er det synd for jer....

MissMuffin sagde ...

Ja, skybrud:)
Jeg har også brokket mig meget på det sidste, for kan jo læse på jeres blogs rundt omkring at i har haft dobbelt så meget sommer som vi har heroppe...

Madame sagde ...

Og her har vi først her til morgen fået en smule let regn - men vi trænger til et ordentligt tordenvejr til at rense den trykkende luft. I går var det bagende varmt.
Rigtig god mandag til dig ;)

MissMuffin sagde ...

Hvis det ikke var for mine begrænsede bevægelsesmuligheder ville jeg gerne ha byttet med lidt solskin:)