onsdag den 5. august 2009

Værre var det ikke..

Afsted til lægen kom jeg og 2 læger endte ned at kigge på min fod.
Så blev jeg sendt til røgten med en akuttid i hånden, for de var sikre på at jeg havde slået noget af knoglen, fordi hævelsen var så stor og sad li midt på anklen.
Efter at have ventet et godt stykke tid kunne jeg humpe ind og få taget billeder, som heldivis bar viste at det var en væskeansamling.
Så sendte de mig videre på skadestuen, for at de kunne vurdere om jeg skulle forbindes eller have en krykke, men det gad jeg ikke vente på..
Lægen sagde at jeg ikke måtte ta på arbejde de næste dage, så jeg må pænt blive hjemme og holde foden oppe..

14 kommentarer:

Anja sagde ...

Heldigt der ikke var noget brækket eller slået af.
Så er der ikke andet for end at følge lægens ordre!

MissMuffin sagde ...

Nej, så det må jeg bar gøre selvom det lidt kedeligt.
Planerne var en vild tur på dansegulvet på lørdag, men det må jeg vidst opgive på forhånd..

Kathrine sagde ...

Hold da op den ser stor ud, godt der ikke var sket mere da..

God bedring :)

MissMuffin sagde ...

Den er også stor og godt øm efter alle de lægeundersøgelser!
Tak, jeg håber den snart forsvinder:)

Line sagde ...

åhr det var godt :) så skal du bare sidde op med benet, men huske at bevæge leddet blidt igennem så vidt smerterne tillader det :)

Anja sagde ...

Ja du må hellere udskyde turen på dansegulvet en uges tid eller to. Det er typisk sådan noget falder sammen med man har planer.

Linda sagde ...

Rigtig god bedring til dig...!

Mette Lykke sagde ...

Stakkels dig.. Det gør ondt med en forstuvet fod..
God bedring og få det bedste ud af at sidde med benene oppe.
Pust-pust fra Mette.

Piskeriset sagde ...

Temmelig ærgerligt at få aflyst turen på dansegulvet - men godt at det ikke stod værre til. Du må få Kristian til at pusle lidt om dig og så ellers slappe af med nogle gode blade eller lidt surfing på nettet :-)

God bedring!

Anette sagde ...

Du må have foden godt opaf i nogle dage - mon ikke den så har det bedre.God bedring med foden.

MissMuffin sagde ...

Line, jeg kan sagtens bevæge leddet. Hvis det bliver koldt er det først det gør virkeligt ondt, så jeg vrikker med det alt hvad jeg kan:)

Anja, der er ikke andet for. Så jeg har meldt at jeg kun kommer til spisningen og ikke skal med i byen, hvor er det kedeligt!

Linda, TAK!

Mette Lykke, det sagde de godt nok, men hævelsen har allerede lagt sig en del i løbet af natten, så det hjælper på det:)

Piskeriset, jeg tror allerede Kristian synes det frygteligt hårdt. For han måtte hente vasketøj i kælderen, tømme postkasse, gå tur med Emma og handle ind. Så kan han lærer det:)

Anette, der er ikke andet for. Det er bar så kedeligt:)

Lone sagde ...

Den hævelse er vist større end et halvt æble, det er nærmere en halv melon!
Rigtig god bedring til dig! :-)

Eva Nynne sagde ...

Av av av! Din stakkel! Rigtig god bedring med foden.

:-) Eva

MissMuffin sagde ...

Altså Lone, sån noget må du ikke sige, så gør det jo først ondt:)
Heldigvis er hævelsen næsten halveret idag, så det strammer ikke så meget..

Mange tak Eva, jeg håber det snart er normalt igen..