fredag den 21. august 2009

Lykken er...

.... masser af smukke sommerfugle i kolonihaven...

4 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Er Emma også vild med dem? ;-)

God weekend!

MissMuffin sagde ...

Jeg tror hun er lidt bange for dem!
Men jeg har lært hende at hun ikke må gøre dem noget, så hun flygter bar når de sætter sig på hende:)

God weekend!

Madame sagde ...

Åh ja, det kan jeg godt forstå - det er også et dejligt syn!

Jeg kan aldrig huske, hvad arterne hedder - ved du, hvad denne her er for én?

MissMuffin sagde ...

Meget, sommerfugle er så yndefulde!

jeg er heller ikke super god, men kender et par stykker..
Via denne hjemmeside fandt jeg et billedgalleri med en masse smukke sommerfugle og kan oplyse at den hedder "Nældens Takvinge"..

http://www.fugleognatur.dk/gallery.asp?page=1&mode=orden&ID=&lokid=&ordenid=1