mandag den 16. april 2012

Kogebøger, kogebøger, kogebøger

En af grundene til, at der for nyligt blev ryddet op på kogebogs-hylderne var, at jeg forventede udvidelser:)
Jeg er nemlig så heldig, at jeg har indgået et samarbejde med Gyldendal.
Fremover får jeg lov at teste og anmelde deres nye kogebøger og det er jo virkeligt en rigtig lækker aftale for sån en som mig:)
Jeg E-L-S-K-E-R kogebøger, så da postmanden bankede på idag med de her 3 under armen var jeg ret så glad.
Til samlingen kan jeg nu tilføje:

"Herreretter" af Den Skaldede Kok (Carsten Olsen)
"Forårsfristelser" af Gitte Rasmussen og Inge Skovdal
"To Madglade Italienere" af Antonio Carluccio og Gennaro Constaldo

Super lækre bøger, som jeg rigtig glæder mig til at stifte nærmere bekendtskab med, for nu er der masser af "friske" opskrifter på lager:)
Når jeg har kigget lidt nærmere på dem skal I få en fyldestgørende vurdering af, om de bør komme hjem og bo hos jer:)

9 kommentarer:

Bitten sagde ...

Kan du stave til snyd???

Ej, jeg glæder mig til at læse din yderst ærlige mening om en masse kogebøger i fremtiden :)

MissMuffin sagde ...

Bitten, det kan jeg- endda på sms-sprog hvis du gerne vil ha det:)
Jeg er også temmeligt glad for den her aftale, så jeg håber at mine anmeldelser bliver taget godt imod..

VillaVillaKulla sagde ...

Det er jo en fantastisk aftale søde - tillykke med den :) Tror gerne Carsten vil inviteres på mad fra den skaldede kok! :) Knus.

Merca sagde ...

orh hvad !!!! Misundelig, misundelig, misunderlig...big time !!! Jeg ved godt at misundelse er en grim ting, men nøj hvor ville jeg virkelig ønske at jeg var i dine sko lige nu !! Hvordan har du dog fået den aftale i stand ?

Karens Kaos sagde ...

Hvor er du heldig, sikken et fedt samarbejde!! Jeg elsker også kogebøger, sluger dem som godnatlæsning! Den med de to italienere er jeg rigtig spændt på at høre, hvad du synes om!

MissMuffin sagde ...

Lotte, Kristian og mig snakkede faktisk om, at bogen måske ikke lige var til sån en som mig, men at det helt sikkert ville være noget for sån en som Carsten:)

Merca, man må gerne være lidt misundelig engang imellem- det er jeg hvertfald jævnligt, haha:) Nogle gange er man bare heldig og det har jeg så lige været den her gang:)

Karen, det gør jeg også! Og det er den med de to italinere perfekt til, for der er meget læsning i den:)

VillaVillaKulla sagde ...

Haha I er vist ved at kende os for godt :) Carsten har også alle hans kogebøger, og læser dem med stor fornøjelse haha :)

Helle sagde ...

Jeg har også selv luret på den med de to italienere for ham Gennaro er ret cool når han medvirker i Jamie Olivers programmer. Glæder mig til at læse de kommende anmeldelser og tillykke med samarbejdet :-)

MissMuffin sagde ...

Lotte, det undre mig ikke:)

Helle, de ligner sån to gamle mafia-bosser, de er totalt cool:) Jeg har kun lige bladret den igennem og den ser umiddelbart god ud- det er hvertfald en smuk bog!