onsdag den 25. april 2012

TEST: Rosendahl "Grand Cru Outdoor"

Rosendahl er ude nu med deres nye "Grand Cru Outdoor"-serie, som har det karakteristiske look fra Grand Cru-serien, men er lavet i kraftigt plast. Perfekt til sommerens udeliv på terassen, i gården, kolonihaven, på picnic og  på stranden.
Serien er lavet i kraftigt plast, så det er slidsikkert og kan tåle den lidt hårdere behandling, som vi tit udsætter vores service for i det fri.
Serien er for dem, som ikke vil gå på kompromis med designet, men som stadig vil have en kvalitet, der kan holde til udendørslivet. Serien fåes i klar, isblå og foråsgrøn

Serien består af følgende:
4 stk. drikkeglas (41 cl.) til 99,75 kr.

6 stk. drikkeglas(19 cl.) til 99,75 kr.
Kande (1,7 l.) til 169,75 kr.
2 små skåle til 69,75 kr.

Termokande til 299,75 kr.

Nu har jeg fået de små glas i serien og der er altså lige små nok til vores behov, men jeg kunne forestille mig, at familier med helt små børn vil finde denne størrelse praktisk.
Serien tåler også maskinopvask, hvilket er praktisk for dem der nu er så heldige at have en opvaskemaskine:) Altså, jeg har Kristian, så jeg klager ikke:)
"Grand Cru Outdoor" er netop nu at finde i butikkerne, så det er bare med at komme afsted, så du er klar til udeliv!

2 kommentarer:

Annette Skov sagde ...

Jeg er helt vild med den serie og den er perfekt til campinglivet. Kunne godt tænke mig at den blev udvidet med tallerkner og krus. Så vil vores campingudstyr virkelig være toppen. Venlig hilsen Annette

MissMuffin sagde ...

Annette, det kunne jeg godt forestille mig at den var- så kan man stadig være cool i campingvognen:)