mandag den 30. april 2012

Overspringshandlinger

Lige for tiden er vores gruppe ramt af sygdom, så vi var kun fire ud af seks gruppemedlemmer, der mødte her til morgen. Idag var vi så også mere i snakke-humør end i lav-opgave-humør:)
Så da en forslog Nachos på Klostertorvet, så var vi andre hurtige til at lade os lokke:)
På Klostertorvet fik vi en plads i det dejlige solskin udenfor og nød snaskede nachos, mens der blev snakket igennem:) Bagefter sneg vi os en lille tur ind i byen butikker, så det har været en super hyggelig dag.
Da Kristian kom hjem smuttede vi lige ud for at handle og så faldt vi i softice-fælden. Solen skinner jo, så det er jo is-vejr:) Så de gode bøffer bliver i køleskabet og vi nøjes med en rugbrød lidt senere hvis vi bliver sultne..

7 kommentarer:

Linebinevaskemaskine sagde ...

Vi skulle have haft chili con carne rester fra i går, men Daniel har lige ringet og informeret om at han har købt stjerneskud med hjem til mig! mums :) fantastisk vejr! vi må snart lave grillaftens, os blogpiger.

MissMuffin sagde ...

Der er godt nok ikke lige chili con carne-vejr, selvom det smager sååå godt:) Godt vi snart skal grille hos Camilla!

Bitten sagde ...

Det er slet ikke fair at flashe nachos for én, der også kun har fået rugbrød til aftensmad! Og jeg har endda ingen is fået.

Linebinevaskemaskine sagde ...

Men du har fluffy chokoladeboller Bitten! vi ved skam godt hvad du går og laver

MissMuffin sagde ...

Bitten, du kan bare lukke øjene når du kommer forbi her, for du ved der kan være fristelser:)

Aaah Line, bar gi' hende tilbage- jeg ville også gerne ha en lækker chokoladebolle!

A + K = ♥ sagde ...

Jeg endte også på Klostertorvet igår, og nød det gode vejr, det var bare med en kold øl i stedet (:

- Anne

MissMuffin sagde ...

Anne, jeg ville også gerne ha haft en kold fadøl til mine nachos, men det var pigerne ikke lige med på pga. arbejde- så jeg må snart ta revance og få en kold øl i solen:)