mandag den 9. april 2012

TIP#6: Paper Straw

Jeg har fået mange spørgsmål om de fine papirs-sugerør som jeg bestilte fra Sweet Estelle på Etsy. De er nemlig mega fine og ret så svære at opstøve herhjemme.
Men se li hvad jeg faldt over i Bahne i lørdags!
25 fine sugerør for 30 kr, det er altså en fin pris. Jeg fandt dem i mint, lyseblå og sorte, men den søde ekspedient mente, at der måske var flere farver på deres lager:)

Når vi nu er ved det "tipperi", så kan jeg oplyse, at Netto i Vodskov stadig har en masse af disse lækre muffinsforme på lager. Så var du ikke en af de hurtige herinde i byen, så drøn da li en tur på "landet" efter dem:) Jeg tror, at der var 2½ kasse med dem i.
Jeg styrede mig, for Kristian mente også, at jeg havde rigeligt med de 8 æsker jeg fik købt, haha:)

2 kommentarer:

Mette sagde ...

Jeg ville faktisk ha tippet dig om Vodskovs beholdning af kageforme, men kom fra det igen.

Jeg købte hjerte formede Petit Four Cases... så må jeg se om jeg nogensinde får fyldt noget i dem..

MissMuffin sagde ...

Mette, jeg blev helt overrasket over hvor mange der var! Vi kører faktisk tit til Vodskov og køber ind, for der er nogle meget bedre åbningstider ind herinde i byen og så kan Emma få en gåtur i skoven ved samme lejlighed:)
Haha, jeg kender godt det der med ambitioner vs. virkelighed!