mandag den 16. april 2012

Travl, travl uge...

Denne uge bliver travl. Rigtigt travl! Både med gode ting og med kedelige ting...
Masser af bloggerhygge, studie og arbejde. Og så min fødselsdag til slut.
Imorgen bliver allerværst. Forelæsning fra 8-16, orientering om studietur fra 16-17 og personalemøde i Salling fra 18.15 til 20.00. Puuh, jeg bliver smadret!
Gid det var mig der smuttede til Barcelona på torsdag, men det er kun Kristian der skal afsted:(
Sån en smuttur ville ellers ikke ha været værst, men sån blev det ikke den her gang...
Travle uger kræver forberedelse, så igår blev der vasket tøj, købt ind, bagt boller, lavet müesli, stegt frikadeller, presset juice og gået en ekstra lang tur med Emma.
Jeg var også hjemme hos mormor sammen med resten af familien igår aftes, hvor jeg medbragte en ret så lækker kage- mere om den senere:)

Ingen kommentarer: