søndag den 1. april 2012

Fine forme:)


Jeg havde en super hyggelig aften med tøserne igår, så jeg har ikke været helt i topform idag.
Alligevel har jeg både været inde i byen, i City Syd og ude at handle ind, så dagen er virkeligt gået stærkt- men 1½ times middagslur var altså tiltrængt:)
I Netto fandt jeg disse seje kageforme og Kristian så hovedrystende til, men jeg fyldte kurven med hele 8 æsker! Jeg kunne bare ikke lade være, for firkantede forme er sjældent at finde, så jeg synes godt at det kunne forsvares at opbygge et mindre lager, haha.
De 6 små æsker indeholder hver 12 forme og de 2 store æsker indeholder 6 forme. En æske koster 12 kr. og det synes jeg er en rigtig fin pris. jeg tror I skal være hurtige, hvis I skal nå at få fingrene i dem, for der var ikke såå mange tilbage i min Netto- slet ikke efter jeg havde været der:)
I Kop&Kande købte jeg så også lige en stor dåse med frysetørrede hindbær, for de smager fantastisk:)

19 kommentarer:

Kristine L. Hansen (CookieCrumble) sagde ...

Nooooo? :O MÅ HAVE!!!!!!

Mette sagde ...

Jeg køber også kageforme... og jeg bager ikke engang... men de er bare så fine :)

Anne sagde ...

Ih hvor er de fine! :)
Nu var det vel ikke Nørresundby's Netto du tømte? For så må jeg vist heller prøve en anden :P

Maria//fristeriet.blogspot.com sagde ...

Ih hvor er de fine! Er det cupcake forme eller? Kan de tåle ovn eller er det 'bare' sådan nogle pynte nogle til bagefter? Fine er de - og de må haves!! ;)

Kristine L. Hansen (CookieCrumble) sagde ...

Servicemeddelse: NETTO på Hadsundvej i aalborg er tømt for lækre kageforme ;) haha!

MissMuffin sagde ...

Kristine, tænkte så meget på dig da jeg købte dem:)
Go stil søde, ellers havde jeg nok også måtte afgive en æske eller 2 til dig, andet havde jeg ikke ku få mig til:)

Mette, det er go' stil:)

Anne, det var det- den ude ved Uttrup Torv:) Jeg efterlod kun et par rester, haha..

Maria, de er nemlig fine. Det er til cupcakes, men det kunne også være fint at bage muesliboller eller minirugbrød i dem:)

FeenFood sagde ...

Uhh den planlagte tur i Netto imorgen tidlig skal vist da lige have en ekstra 'ingrediens' på indkøbslisten kan jeg se ;)
Har netop planer om at bage lidt muffins, både madmuffins og lidt af de søde ;)
Så kryds fingre for at vestegnen ikke har rippet min netto for forme, ellers må jeg nøjes med at læse og kigge på dine kreationer med dem ;)

MissMuffin sagde ...

FeenFood, jeg krydser:) De er altså super søde og meget "amerikanske" i forhold til de forme, som vi plejer at ku købe herhjemme..

Anne Sofie sagde ...

Hvor er de skønne! Må fluks i Netto og se om de stadig skulle have nogen :) tak for tippet

Anonym sagde ...

Hej det er rigtig fine forme. Har købt nogle selv. Har du prøvet at bage noget med dem? Er lidt i tvivl om de kan tåle at komme i ovnen

Mvh

Birgit

MissMuffin sagde ...

Birgit, jeg har prøvet at bage i dem uden problemer:)Men når kagerne har stået lidt i formen er de desværre lidt tilbøjelige til at gå op i enderne..

Lukman - sagde ...

Wasir atau ambeien adalah penyakit yang terjadi pada bagian anus, jenis wasir atau ambeien sendiri ada dua yaitu wasir atau ambeien dalam dan wasir atau ambeien luar. Dalam penangananya sendiri wasir atau ambeien dapat disembuhkan dengan dua jalan yaitu pengobatan medis dan pengobatan non medis atau pengobatan alternatif. Pengobatan alternatif disini salah satu pilihanya adalah dengan menggunakan tanaman herbal atau dengan ramuan tradisional. Ambeclear dan Salep Salwa adalah hasil pengolahan tanaman herbal daun ungu, kunyit putih, dan mahkota dewa yang telah terbukti ampuh mengatasi wasir atau ambeien baik wasir stadium satu, stadium dua, stadium tiga maupun stadium akhir atau stadium empat. Wasir berdarah, wasir yang telah kronis, semua dapat diatasi dengan menggunakan obat ini selain ampuh obat ini juga aman dan tidak menimbulkan efek samping apapun bagi penggunanya sehingga obat ambeclear ini aman dikonsumsi oleh penderita wasir yang sedang hamil maupun menyusui.

cara mengatasi wasir sagde ...

Wasir atau ambeien adalah penyakit yang terjadi pada bagian anus, jenis wasir atau ambeien sendiri ada dua yaitu wasir atau ambeien dalam dan wasir atau ambeien luar. Dalam penangananya sendiri wasir atau ambeien dapat disembuhkan dengan dua jalan yaitu pengobatan medis dan pengobatan non medis atau pengobatan alternatif. Pengobatan alternatif disini salah satu pilihanya adalah dengan menggunakan tanaman herbal atau dengan ramuan tradisional. Ambeclear dan Salep Salwa adalah hasil pengolahan tanaman herbal daun ungu, kunyit putih, dan mahkota dewa yang telah terbukti ampuh mengatasi wasir atau ambeien baik wasir stadium satu, stadium dua, stadium tiga maupun stadium akhir atau stadium empat. Wasir berdarah, wasir yang telah kronis, semua dapat diatasi dengan menggunakan obat ini selain ampuh obat ini juga aman dan tidak menimbulkan efek samping apapun bagi penggunanya sehingga obat ambeclear ini aman dikonsumsi oleh penderita wasir yang sedang hamil maupun menyusui.

obat wasir Cepat sagde ...

Wasir atau ambeien adalah penyakit yang terjadi pada bagian anus, jenis wasir atau ambeien sendiri ada dua yaitu wasir atau ambeien dalam dan wasir atau ambeien luar. Dalam penangananya sendiri wasir atau ambeien dapat disembuhkan dengan dua jalan yaitu pengobatan medis dan pengobatan non medis atau pengobatan alternatif. Pengobatan alternatif disini salah satu pilihanya adalah dengan menggunakan tanaman herbal atau dengan ramuan tradisional. Ambeclear dan Salep Salwa adalah hasil pengolahan tanaman herbal daun ungu, kunyit putih, dan mahkota dewa yang telah terbukti ampuh mengatasi wasir atau ambeien baik wasir stadium satu, stadium dua, stadium tiga maupun stadium akhir atau stadium empat. Wasir berdarah, wasir yang telah kronis, semua dapat diatasi dengan menggunakan obat ini selain ampuh obat ini juga aman dan tidak menimbulkan efek samping apapun bagi penggunanya sehingga obat ambeclear ini aman dikonsumsi oleh penderita wasir yang sedang hamil maupun menyusui.

obat wasir Cepat sagde ...

Wasir atau ambeien adalah penyakit yang terjadi pada bagian anus, jenis wasir atau ambeien sendiri ada dua yaitu wasir atau ambeien dalam dan wasir atau ambeien luar. Dalam penangananya sendiri wasir atau ambeien dapat disembuhkan dengan dua jalan yaitu pengobatan medis dan pengobatan non medis atau pengobatan alternatif. Pengobatan alternatif disini salah satu pilihanya adalah dengan menggunakan tanaman herbal atau dengan ramuan tradisional. Ambeclear dan Salep Salwa adalah hasil pengolahan tanaman herbal daun ungu, kunyit putih, dan mahkota dewa yang telah terbukti ampuh mengatasi wasir atau ambeien baik wasir stadium satu, stadium dua, stadium tiga maupun stadium akhir atau stadium empat. Wasir berdarah, wasir yang telah kronis.

cara mengatasi wasir sagde ...

Wasir,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,KroniS.

obat wasir Cepat sagde ...

Tuluung-di-Approve-pak,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ManjuR.

cara mengobati Wasir sagde ...

Tuluung-di-Approve-pak,,,,,,,,,,,,,,,ManjuR.

cara mengobati Wasir sagde ...

Semoga-berkah-n-barokah,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ManjuR.