søndag den 1. april 2012

Fine forme:)


Jeg havde en super hyggelig aften med tøserne igår, så jeg har ikke været helt i topform idag.
Alligevel har jeg både været inde i byen, i City Syd og ude at handle ind, så dagen er virkeligt gået stærkt- men 1½ times middagslur var altså tiltrængt:)
I Netto fandt jeg disse seje kageforme og Kristian så hovedrystende til, men jeg fyldte kurven med hele 8 æsker! Jeg kunne bare ikke lade være, for firkantede forme er sjældent at finde, så jeg synes godt at det kunne forsvares at opbygge et mindre lager, haha.
De 6 små æsker indeholder hver 12 forme og de 2 store æsker indeholder 6 forme. En æske koster 12 kr. og det synes jeg er en rigtig fin pris. jeg tror I skal være hurtige, hvis I skal nå at få fingrene i dem, for der var ikke såå mange tilbage i min Netto- slet ikke efter jeg havde været der:)
I Kop&Kande købte jeg så også lige en stor dåse med frysetørrede hindbær, for de smager fantastisk:)

11 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Nooooo? :O MÅ HAVE!!!!!!

Mette sagde ...

Jeg køber også kageforme... og jeg bager ikke engang... men de er bare så fine :)

Anne sagde ...

Ih hvor er de fine! :)
Nu var det vel ikke Nørresundby's Netto du tømte? For så må jeg vist heller prøve en anden :P

Maria sagde ...

Ih hvor er de fine! Er det cupcake forme eller? Kan de tåle ovn eller er det 'bare' sådan nogle pynte nogle til bagefter? Fine er de - og de må haves!! ;)

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Servicemeddelse: NETTO på Hadsundvej i aalborg er tømt for lækre kageforme ;) haha!

MissMuffin sagde ...

Kristine, tænkte så meget på dig da jeg købte dem:)
Go stil søde, ellers havde jeg nok også måtte afgive en æske eller 2 til dig, andet havde jeg ikke ku få mig til:)

Mette, det er go' stil:)

Anne, det var det- den ude ved Uttrup Torv:) Jeg efterlod kun et par rester, haha..

Maria, de er nemlig fine. Det er til cupcakes, men det kunne også være fint at bage muesliboller eller minirugbrød i dem:)

FeenFood sagde ...

Uhh den planlagte tur i Netto imorgen tidlig skal vist da lige have en ekstra 'ingrediens' på indkøbslisten kan jeg se ;)
Har netop planer om at bage lidt muffins, både madmuffins og lidt af de søde ;)
Så kryds fingre for at vestegnen ikke har rippet min netto for forme, ellers må jeg nøjes med at læse og kigge på dine kreationer med dem ;)

MissMuffin sagde ...

FeenFood, jeg krydser:) De er altså super søde og meget "amerikanske" i forhold til de forme, som vi plejer at ku købe herhjemme..

Anne Sofie sagde ...

Hvor er de skønne! Må fluks i Netto og se om de stadig skulle have nogen :) tak for tippet

Anonym sagde ...

Hej det er rigtig fine forme. Har købt nogle selv. Har du prøvet at bage noget med dem? Er lidt i tvivl om de kan tåle at komme i ovnen

Mvh

Birgit

MissMuffin sagde ...

Birgit, jeg har prøvet at bage i dem uden problemer:)Men når kagerne har stået lidt i formen er de desværre lidt tilbøjelige til at gå op i enderne..