tirsdag den 10. april 2012

Vinderen af lækre solbriller blev...

Nu er jeg enormt doven, så i stedet for at bruge de smarte udtræknings-modeller på nettet, så er det Kristian, som får opgaven at vælge et tal, når en giweaway skal afgøres:)

Denne gang blev det nr. 4 og dermed er Kath vinder af et par lækre solbriller fra Sunglassesshop.com.
Så Kath, send mig lige en mail på sabinathomsen@ofir.dk med dit fulde navn og adresse- bekræft også lige dit valg af solbriller, så jeg er sikker på, at du får de rigtige.

4 kommentarer:

randiglensbo.dk sagde ...

Tillykke til den heldige vinder!

Der er også solbriller på højkant på min blog - kom og prøv lykken :-)

Randi

Kath sagde ...

HVor er det vildt, jeg plejer aldrig at vinde noget :)! :D Mail til dig er på vej :) TAK

MissMuffin sagde ...

BedstesBlog, det lyder skønt- men din profil indeholder ikke nogen blogadresse?

Kath, det er dejligt at være den heldige engang imellem:)

randiglensbo.dk sagde ...

Min profil indeholder under billedet teksten "Min webside" den linker ind til www.bedstesblog.dk :-)