torsdag den 26. april 2012

Baccalyn Bracelet

Det er ikke så nemt at fotografere, dette smukke armbånd fra Dyrberg Kern, som jeg fik i fødselsdagsgave af Kristian.
Modellen hedder Baccalyn og fåes i både mat guld(som her), blank guld, mat sølv og blankt sølv.
Jeg har meget små håndled, men den lidt flade og ujævne form gør, at det godt kan passe på mine arme.
Det er virkeligt fint og jeg ville ikke udelukke, at der måske kommer et i mat sølv til at pryde min arm engang i fremtiden:)

Da Kristian kom hjem fra Barcelona havde han yderligere gaver med; en stor parfume (Marc Jacobs "Daisy- eau so fresh) og en æske fyldt med det lækreste belgiske chokolade. De havde nemlig mellemlandet i Belgien:)
Jeg er SÅ forkælet:)

3 kommentarer:

Maj sagde ...

Hvor er det et smukt armebånd - han er dygtig til at finde fine gaver til dig, ham Kristian ;)

- Maj :D

Kirsten sagde ...

Smukt armbånd ;-) dejligt med en mand der forkæler ;-)

MissMuffin sagde ...

Maj, det er super smukt- men jeg har nu selv fundet det og hjulpet ham med at få det købt:)

Kirsten, det er dejligt at blive forkælet!