onsdag den 11. april 2012

TEST: Most fra Nybro Frugtplantage

 På Foodexpo mødte vi Nybro Frugtplantage, som laver denne fantastiske æblemost med jordbær.
Jeg var helt solgt og fik overtalt den stakkels mand til at sælge mig sådan en 5 liters karton her for en yderst rimelig pris. Jeg fik næsten helt ondt af ham, haha!
Nybro frugtplantage har et lille mosteri, hvor de selv presser deres dejlige frugt fra egen plantage. Mosten er ufiltreret og ikke tilsat nogen former for tilsætning, så det er ren frugtsaft.
Det er noget jeg kan li!
Denne smagsvariant var især mig. Den smager sødt af jordbær og syrligt af æbler!
På en måde minder den om barndommens sodavandis, bare uden den syntetiske bismag:)
Den skal serveres iskold, for ellers kan den godt blive lidt for meget af det gode...
Jeg er hvertfald stor fan at den lækre most og der skal helt sikkert indkøbes en ny når jeg snart er igennem denne portion!
Se her hvor mosten forhandles.

Denne most er så lækker, at den kun kan få 6 ud og 6 stjerner:)

Ingen kommentarer: