lørdag den 12. december 2009

Et lille hjørne af Indien...



Og så i en af Danmarks smukkeste byer, Lønstrup.
Hos Liselotte så jeg, at der blev afholdt et lille julemarked med indiske herligheder i Lønstrup og med lidt fedteri lykkedes det mig, at lokke Kristian med en tur derop.
Butikken er ved første øjekast ikke ret stor og jeg blev måske lidt skuffet. Men størrelsen betyder ingenting, slet ikke, når man gerne vil have en af hver i hele butikken: alt muligt smukt julepynt, håndlavet papir, farvestrålende bånd, tørklæder i lækker kvalitet, farvestrålende sengetæpper, smykker osv.
Hvor var det svært at vælge- jeg måtte også lige en tur tilbage efter vores gåtur og hente lidt mere, haha:)
Disse 3 julekugler kunne Kristian ikke stå for, så bemærk venligt, at når jeg diktere pastelfarvet jul herhjemme næste år, så er han selv medskyldig:) De er meget smukke, lavet i glas og vejer derfor også en del..

De her julekugler er jo lige mig! De har det helt perfekte "antikke" look som jeg er vild med og jeg måtte altså bar have et par stykker.
De 3 sølvbægre og de 2 forkellige skåle var heller ikke til at stå for. De vejer ingenting og er måske ikke af allerbedste kvalitet, men de kostede nærmest ingenting og jeg kunne ikke leve uden!

For hele herlighden kom jeg af med lige over 150 kr, men jeg holdte mig virkeligt også i skindet, for der mangler stadig at blive købt julegaver!
Skulle andre have lyst til at kigge op til julemarkedet, er der åbent igen imorgen søndag fra 11-18 og nærste weekend(19.+20.december) ligeledes kl, 11-18. Julemarkedet afholdes på Møllebakkevejens campingsplads, som ligger ret centralt inde i byen.

2 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Åhhh, hvor er det skønne sager :-)

Og jeg synes, det var aldeles rimelige priser - jeg tror, jeg var kommet til at købe en hel del... :-)

MissMuffin sagde ...

Piskeris, det er virkeligt smukke sager, de kommer slet ikke til sin ret i det dårlige lys med det dumme kamera..

Virkeligt rimelige priser, så jeg havde svært ved at huske, at jeg er en fattig elev der stadig mangler at købe et par julegaver..