onsdag den 30. december 2009

Nytårsmenu 2010

Puha, efter en tur i hele 4 supermarkeder, er det nu lykkedes at hive ingredienserne til nytårets forret og dessert hjem. Lotte og Carsten står nemlig for hovedretten, så det skal jeg ikke tænke på.


Nytårsmenu 2010
------------------------------------------------------------------------
Forret:
Filopakker med parmaskinke, mozzarella og krydderurter
------------------------
Hovedret:
Oksecuvette med flødekartofler, salat og hjemmebagte flutes
--------------------------
Dessert:
Kastanje-chokoladekage med hindbærsorbet og frisk frugt
------------------------
Hvis jeg husker det vil der komme billeder og opskrifter dertil en af dagene, nu må vi se:)

6 kommentarer:

Mig sagde ...

Jeps... billeder det kan vi lide...

Har lige været i Herlev centret... Hold op, hvor var jeg glad for at jeg fik handlet i går... Der var kø for at komme ind i Føtex !!!

Hyggehygge

Hanne K's verden sagde ...

Skøn menu I skal sætte tænderne i nytårsaften.
Jeg har lige lavet blåbærsorbet - valget stod netop imellem hindbær og blåbær. Det smager helt fantastisk - så en hindbærversion skal helt klart laves på et tidspunkt. Sorbet har været en overset ting i min verden, det skal der laves om på!
Kan du have en skøn aften i morgen. Vi ses her i blogland i 2010.
Knus Hanne

MetteSofie sagde ...

Det lyder sørme lækkert :) Så får du travlt. I år er det min mor der står for nytårsmenuen, men vi andre bare kan sætte os spændte og sultne til bords :) MetteSofie

MissMuffin sagde ...

Jule mig, er det rigtigt?!
Folk er som gale, man skulle ikke tro at der var finanskrise:)

Hanne, det lyder spændende. Vores er nu bar købt i Irma og jeg stod også og overvejede blåbær- den blev dog nedstemt af Kristian:) Jeg elsker sorbet, jeg husker tydeligt dørste gang jeg fik det en lun sommeraften hos min venindes hippie-forældre, det var virkeligt en oplevelse:)

MetteSofie, der er også lækkert bar at kunne sætte sig til bords engang imellem:)

Piskeriset sagde ...

Det lyder dejligt! Jeg satser på at få købt ind i morgen efter træning, så jeg håber ikke, at folk har raidet butikken helt inden da ;-)

Fik lige læst Hannes kommentar, og meget pudsigt har jeg planer om at medbringe den sidste portion blåbærsorbet fra vores fryser som en 'fordessert' til i morgen - der kan lige være en lille portion til hver person, og vi skal have brugt så meget som muligt af frostvarerne, inden vi flytter :-)

MissMuffin sagde ...

Piskeris, der må være noget i luften:)
Sorbet er hvertfald en sikker vinder til nytår:)
Det blir så spændende at i snart skal flytte i hus, jeg er så misundelig!