onsdag den 9. december 2009

Blogleg: 3 svar

Jeg er blevet tagget i denne lille leg af Annette, så her kommer 3 svar på spørgsmålene:

3 ting, jeg husker som var det i går:
- Mit første møde med Kristian på Peter Wessel i Blokhus

- Tiden i min dejlige lejlighed i Frederikshavn
- Da vi fandt kolonihaven og efter 10 min. havde slået en god handel af

3 ting, jeg ikke kan lide:
- Mennesker, der elsker sig selv højest

- Smålighed
- Sukat(Føj)

3 ting, jeg godt kan lide:
- Dejlige venner

- Solskin
- Kristian

3 blogs jeg besøger dagligt:
- Alle de blogs, som jeg er fast læser på- hvis I har opdateret:)
- Lone Landmand
- Slagt en hellig ko

Skriv 3 sange, som jeg hører for tiden:
- Wham: Last Christmas
- Hvad der nu lige spilles i radioen
- Celine Dion: My heart will go on- og resten af hendes senste album, det er fantastisk at gøre rent og bage til:)

3 TV-programmer, jeg følger med i:
- CSI, Bones, Numbers osv.
- Animal Police på Animal Planet
- Venner

3 bloggere, jeg udfordrer:
-Line

-Bitten
-Ditte

7 kommentarer:

Madame sagde ...

Godmorgen, MissMuffin, jeg kan heller døje sukat ;-) Men elsker solskin lige som dig.

Det var rigtig sjovt at læse!

Grith sagde ...

Sjov blogleg.

Det er altid lidt sjovt når man hører om lidt ekstra.

Kan du have en rigtig god dag.

Knus Grith

Tina Liel sagde ...

Sjov læsning. Dejligt at høre lidt om hinanden på en anden måde. Ha en dejlig dag. KNUS

MissMuffin sagde ...

Madame, sukat er en meget dårlig opfindelse!!
Solskin derimod, det er noget vi gerne vil have mere af:)

Grith, det er altid sjovt med sån nogle bloglege, man lærer mange sjove små ting om hinanden:)
Ha en dejlig dag..

Tina, det er altid sjovt at høre om sån nogle små ting fra andres liv, så jeg tog gerne udfordringen selv ligesom dig:)
Knus

Annette sagde ...

Det var sjov læsning og altid lidt hyggeligt, når man kan læse om hinanden via sådanne lege.
Det er en utrolig imponerende samling juleskeer I har og flotte tilligemed.
En fortsat rigtig god dag til dig.

MissMuffin sagde ...

Vi er også rigtig glade for samlingen Annette, den er lidt sjov at have:)

Ditte sagde ...

Uh nu må jeg i tænkeboksen :-)