tirsdag den 8. december 2009

Lys i mørket...

Uden for Arentsminde ligger der et lille landsted, hvor der hvert år pyntet op enorme mængder lyskæder. Om han har været i TVNord endnu vides ikke, men tradtionsvis plejer de at kigge forbi til en snak om el-forbrug og årets nyeste "lyskæde-mode"..
Vi kigger også gerne forbi hvert år når vi er på de kanter.

Jeg synes ikke ligefrem det er særligt kønt, men det er da et sjovt og opsigtsvækkende indslag derude på det mørke bøh-land... Det skal virkeligt ses, billederne viser slet ikke hvor vildt det ser ud!

4 kommentarer:

Annette sagde ...

Nej, hvor sjovt og godt fanget (jeg er født i Arentsminde ☺), hernede går de også amok med lys overalt, men det startede først efter Sinterklaas.
Jeg håber du tilgiver mig, men jeg sender dig hermed en udfordring, hvad den går ud på kan du se på min blog.

MissMuffin sagde ...

Annette, det er så meget lys, at når du kører ud af Arentminde kan du se hvor stedet er, det lyser simpelthen så kraftigt op!
Du er helt tilgivet, sån en tager jeg gerne imod:)

Piskeriset sagde ...

Ja, det er jo ikke så politisk korrekt i disse tider, men det er bestemt et imponerende syn :-D

MissMuffin sagde ...

Ud fra ejeren, som jeg tidligere har set i fjernsynet, så tror jeg han er lidt legeglad med politisk korrekthed, haha:)