søndag den 15. august 2010

De der tomater...

Vi er lige kommet hjem fra kolonihaven, men jeg kan ikke vise billeder, for lige idet at jeg tog det første gik kameraet død for strøm.. Typisk!
Ville ellers prale med, at jeg idag har høstet hele 2 tomater! En tigerstribet og en gul..
Yes, jeg er blvet... æhm... selvforsynende... Cirka altså....
Og der er endda hele 6 tomater mere på vej- fodelt på 4 planter..
Mest foruroligende er det dog, at planten der er besat af rumvæsner bærer hele 3 af dem.... Og de har en mystisk form...
Det bliver ikke til den store tomathøst jeg havde drømt om, men så må jeg hente hjemme hos Pap, hvor der er godt gang i hele drivhuset...

Lige inden vi kørte kom den store møgunge forbi for at hjælpe sin søster med lidt muskelkraft.
Et stort skab skulle flyttes og det kunne jeg ikke hjælpe Kristian med..
Så nu er Kristian så vældigt... øh... fornøjet... med at samle et garderobestativ fra Ikea:)

2 kommentarer:

Garn, hund & kat sagde ...

Det er så herligt at der dukker en mand op når der er brug for det, ikk?

kærester, venner, brøder ja selv veninder gemaler - skal man bruge muskler så skal man bruge muskler og må tage hvad man kan få :-)

Pøj pøj med tomathøsten

MissMuffin sagde ...

Den lille møgunge er 2 meter høj og drønstærk- han vil heldigvis altid gerne hjælpe sin søster, selvom han vidst nogen gange synes jeg er en smule skør, haha...