onsdag den 18. august 2010

Hvor regnbuen ender...

Her i det nordjyske her vi indtil videre haft sol og blæst, men lidt gråt sniger sig vidst nærmere..
Vi har knoklet idag, så nu er vi helt brugte, men hvor var det dejligt..
4 læs fik vi kørt på "formulleren" med haveaffald og andet bras og jeg var tydeligt stolt over at være så aktiv, da jeg stod oppe i traileren og skovlede haveaffald ligesom alle pensionisterne, haha...
Foreslog endda Kristian fandt kameraet for billeddokumentation, men han syns vidst jeg var en anelse åndssvag...
Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg er utroligt uhandy og temmeligt slap, så synes det var lidt dårligt at han ikke blev imponeret af mig:)
Da vi havde afleveret bil og trailer på Gjøl mødte vi denne smukke regnbue, men vi mødte desværre ingen guld for enden:) Selvom sofaen var god at komme hjemme i, så er det ikke helt så godt som en krukke guld!

2 kommentarer:

Janne B.T. sagde ...

Øv, hvor ærgerligt, at han nægtede at tage et foto. Det ville jeg gerne have set :P

MissMuffin sagde ...

Janne, det er der sjovt nok flere der har sagt, haha:)