tirsdag den 31. august 2010

Nødrationer...

Først rejser den store møgunge til Grønland og bagefter vælger den lille møgunge pludseligt at flytte hjemmefra, fordi han kunne leje en billig lejlighed..
Ikke helt en beslutning, som han søster er begejstret for, for tror ikke helt han er klar til at flytte hjemmefra endnu, men nu lærer han det da hvertfald på den hårde måde...
Jeg synes nu, at han skulle være blevet hjemme hos mor bar lidt endnu...
I aften skal jeg forbi og se hans nye hjem, så jeg har lige været ude at proviantere lidt, for jeg tvivler på at han prioritere at bruge hans penge på mad... Så har han da hvertfald lige lidt at starte på..
Skal li i køkkenet og ha bagt nogle boller og stegt en frikadelle, så kan han komme dem i fryseren..
Hvis han altså har en, haha...
Ja, og så må jeg nok oss hellere ta et par pizzaer med på vejen...

12 kommentarer:

Bitten sagde ...

Der er ikke noget bedre end sådan en kasse dér som indflyttergave :)

C.H.R.I.M.S. C.R.A.M.S. sagde ...

arh nu gav du mig lyst til chokolade kiks!

A + K = ♥ sagde ...

Haha, årh, hvor skønt, sådan en kan han da ikke andet end at blive glad for :D


- Anne

MissMuffin sagde ...

bitten, jeg er også ret sikker på at den falder i god jord:)

Chrims Crams, det er jeg ked af- sidder faktisk selv og prøver at opbygge lidt styrke, så jeg ikke selv spiser dem, haha:)

Anne, det tænker jeg bestemt også at han gør, for tror ikke han får meget at spise de her dage og han har simpelthen en tårnhøj forbrænding og meget sund appetit..

Villa Ko sagde ...

Så betænksom en storesøster må han da være glad for at have :-)
Jette / Kamma og Ko

MissMuffin sagde ...

Kamma, det tror jeg helt bestemt også han er- men han ved også godt, at jeg kan være streng og skælde ud, så han må ta det sure med det søde:)

Maiken sagde ...

sikke en søster han har :O)

Piskeriset sagde ...

Jeg vil også have sådan en storesøster! :-D

MissMuffin sagde ...

maiken, jeg er en være høne-søster, vil indrømme jeg nemt bliver enormt bekymret for dem uden særlig stor grund:)

Piskeris, jeg kan godt være din reserve-søster, for du er nok lidt mere spændende at lave "kasse" til en den lille møgunge, der mest er til pasta og coctailpølser, haha...

Karin Grøn sagde ...

Aha- sådan en kasse hedder en "Red Barnet" kasse i min verden- men det kan den vil ikke hedde, når du ikke er hans mor;-)

Lone sagde ...

Det var en rigtig god idé til lillebror, som lige er flyttet hjemmefra :)

Du er en super storesøster!

Karin Grøn's bemærkning om, at det er en 'Red barnet' kasse er fin :-)

MissMuffin sagde ...

Karin, det er nok ikke helt det samme nej:)

Lone, sån nogle små søskende skal jo passes på, jeg er meget mere pylret end min mor (hun brugte alt krudtet på mig da jeg flyttede hjemmefra, haha)