fredag den 27. august 2010

E.F.....

Så blev det endeligt fredag...
Kan ikke huske, hvornår jeg sidst har glædet mig sån til det blev fredag, men det har også været en lidt stressende uge..
Kristian er ude med kollegaerne, så da jeg kørte ham derud kunne Emma og mig passende gå en tur ved fjorden, mit ynglings-område nr. 1 i Aalborg..
Det blev en dejlig tur med smådryp, men det gjorde ikke noget, for herhjemme ventede suppe fra fryseren, så nu er jeg mæt og træt..
Aftenen kommer til at foregå i sofaen med dyne, chokolade, dårligt fjernsyn og måske jeg skal hækle en lap eller 2 hvis jeg gider...

2 kommentarer:

Janne B.T. sagde ...

Der er altså heller ikke noget bedre end sådan en hjemme-hyggeaften, hvor man kan gøre lige hvad der passer én :)

MissMuffin sagde ...

Nemlig, det er dejligt at være alene hjemme engang imellem:)