tirsdag den 3. august 2010

Barbiegirl....


Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg har en forkærlighed for lyserød og pink i alle varianter:)
Så et nyt pink gummiur til 49 kr og et sødt itui til Iphone i lyserød (også til 49 kr) er landet i min postkasse idag- bestilt herfra.
Iphonen har jeg dog ikke helt endnu, for Kristian venter på at få den nye Iphone 4 og så skal jeg ha den gamle af hans. Er lidt i tvivl om jeg kan blive venner med sån et monstrum, men jeg kan lige så godt lære det, for sån ser fremtidens mobiltelefoner helt sikkert ud...
Nu har det hvertfald sit eget itui, for de er vidst temmeligt sarte og det er lidt farligt i mit selskab:)

4 kommentarer:

Mig sagde ...

Sejt !!!

Ælsker og pink !!!

MissMuffin sagde ...

Hvertfald et dejligt skud farve til en dag, der trænger til lidt pink:)

Anna Banana Butterhair sagde ...

ELSKER uret! Sådan må jeg næsten give mig selv i fødselsdagsgave - Det kan selv min økonomi vist godt overleve :)

MissMuffin sagde ...

Anna, det er hvertfald billigt:)
Det fåes i mange farver- er også ret vild med det lilla:)