onsdag den 11. august 2010

Sensommer...

Morgener som idag kan man mærke, at sommeren er på vej mod efterår...
Det er mørkt, køligt og der regner. Luften dufter af efterår...
Det lidt tidligt, men jeg håber, at der stadig er lidt sommer tilbage, for august har sommetider givet dejligt vejr...
Kristian har ferie i næste uge og jeg starter på skole, så vi vil gerne bestille godt vejr.
Vi har lånt bil og trailer, så der kan køres haveaffald og skrammel væk.
Der skal males, dog mest inde i huset og der skal ryddes helt op i hvad de tidligere ejere efterlod, for det har vi aldrig fået kigget ordenligt på, for haven har været det vigtigste...
Det er nu sjovest at være derude i godt vejr..

4 kommentarer:

Jønne sagde ...

Det er da lige til at blive deprimeret af at læse din overskrift samtidig med at det øsregner udenfor. Men okay det hjælper lidt med billedet af de smukke blomster og vi må jo nok indse at vi er på vej i den forkerte retning hvad årstider angår.
Hav en god dag...

MissMuffin sagde ...

Jønne, solen har heldigvis kigget frem her i eftermiddags, men imorges kunne overskriften vidst ikke passe meget bedre..
God dag på farten:)

Annette sagde ...

Nej, nej MissMuffin glem alt om efterår, det varer længe, meget længe endnu (håber jeg).
Men jeg har luret jer, I har haft meget bedre end os de sidste 14 dage, men pyt solen skinner lige nu og vasketøjet er næsten tørt udenfor.
Skønt billede af Emma og stankelbenet ☺ ☺ ☺ ☺

MissMuffin sagde ...

Annette, det håber jeg også!
Jeg kan nu også godt li august, de lune dage føles særligt godt når man ved de er på lånt tid:)
Selv idag gik vi fra en udsigt til møgvejr til sol og lune temperaturer hen ad eftermiddagen..
Hun er en herlig hund Annette, jeg ved du har en stor forkærlighed for hende:)