lørdag den 21. august 2010

Bilvask og lørdags-nydning...

Puuhaa, jeg er helt kvæstet...
Den store møgunge har efterladt hans bil i min varetægt mens han er på Grønland og det må siges, at være noget af en luksus for mig:)
Jeg har derfor brugt et par timer på at gøre bilen ren, for vores rengørings-standarder er ikke helt de samme:)
Seriøst, den var møgbeskidt, men jeg fik da hvertfald gjort den nogenlunde acceptabel.
Nu skal den bar en tur i vaskehallen, men det håber jeg altså lidt at Kristian klare for mig:)
Imorgen, når vi kører i kolonihaven, henter jeg lige noget af al Kristians pudsegrej derude, så kan den også komme til at skinne og dufte lidt godt, dne lille peugot.

Nu dovner jeg bare...
Flyder ud på sofaen, bladre lidt i en kogebog eller 2, klør Emma på maven og propper mig med de sødeste og lækre vindruer..
Fik de smukkeste tomater med hjem fra Pap igår, de skal omsættes til et eller andet lækkert aftensmad idag..
Nu må vi se hvad det bliver til...

Ingen kommentarer: