onsdag den 25. august 2010

Nutellamadder og træthed....

Hmm, så røg den sidste Nutella i glasset og har aftalt med mig selv, at der ikke skal købes mere lige foreløbigt...
Har vidst spist 1 kg eller 2 her henover sommeren, så det må være rigeligt og tid til en afvænning igen...
Jeg giiider ik i skole idag.
Kører også kun derhen i et par timer, så må de finde ud af at enes, så vi kan blive færdige, ellers er jeg heldigvis ligeglad.
Vi fik flyttet næsten hele lejligheden igår og klarer det sidste torsdag, men har helt glemt hvor irriterende det er at flytte...
Det har betydet nogle meget lange dage den her uge, især for Kristian, så vi ser frem til, at weekenden nærmer sig!

2 kommentarer:

budzinski sagde ...

Mon man kan lave hjemmelavet, sukkerfri Nutella med det her:
http://www.youtube.com/watch?v=MIZNPhnzmRs&feature=search

MissMuffin sagde ...

Tak for linket budzinski, det lyder spændende..
Men i mine øre lyder det næsten også for godt til at være sandt:)
Man kan sikkert laver sukkerfri nutella på sukrin hvis det har samme egenskaber, men så skal man bar li finde ud af hvad man gør med smørret- det kan sikkert laves ud af nøddesmør, men vil stadig indeholde en del kalorier..

Skriv endeligt til mig hvis du afprøver sukrin før mig, for det er da helt sikkert noget jeg vil undersøge nærmere...