mandag den 23. august 2010

Mandag med fart på..

Ikke alle i huset kan li at stå tidligt op..
Jeg kan...
Jeg nyder de stille morgener og tiden til at vågne i, inden jeg bliver nød til at gøre noget aktivt for at blive klar til at komme i skole...
Ser morgenfjernsyn, overvejer hvad morgenmaden skal være idag, lakere tånegle og læser resten af det kapitel af lektierne, som jeg faldt i søvn til igår..
Imens snakker jeg med Emma, for det føles så dumt at snakke med sig selv. Så er det godt at have hund:)
Det er godt, at jeg har tidligt fri, så jeg kan nå hjem og slappe lidt af.
I aften går første etape af "pak lejligheden sammen på rekordtid" igang, for planen er vidst at køre første læs imorgen...
De søde venner fra Brovst har endnu engang reddet os, ved at stille et kælderrum til rådighed til opbevaring, for de synes det var for dumt at leje et depot, når de nu havde så meget plads alligevel...
Nogle mennesker har bar utroligt meget overskud.. Det vil jeg også gerne ha i mit næste liv...
Så i aften skal vi pakke løs, så mest muligt at flyttes imorgen.
Kristian har dog sorteret lidt i noget af det her i weekenden, så jeg håber det går nogenlunde smertefrit..

4 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Der findes ikke noget bedre en gode venner..
God mandag.

MissMuffin sagde ...

Du har ret Mette og vi har heldigvis utroligt mange af dem:)

Janne B.T. sagde ...

Tillykke med salget af lejligheden! Og hvor er det et sødt billede. I øvrigt synes jeg aldrig, at det er forkert eller mærkeligt at snakke med sig selv :P

MissMuffin sagde ...

Janne, mange tak!
Det er dejligt, men lidt hårdt med tid og penge for tiden, men det må gå!
Jeg snakker altid med Emma, så slipper jeg nemlig for at tænke over det der med at snakke med sig selv, haha..