onsdag den 4. august 2010

Tur i Ikea...

Det var lidt hårdt at komme på arbejde igår, for er godt nok stadig ikke helt på toppen, men hvor var det skønt at komme ud og væk fra sofaen, haha...
Jeg lavede en omgang pasta med kødboller i tomatsauce til aftensmad, for det ved jeg Kristian er vild med. Og så vidste jeg også han var nem at lokke, for jeg ville gerne en tur i Ikea..
I Ikea kom vi også, men de havde selvfølgeligt ikke li den ene ting, som vi var kørt derud efter, så nu må vi se om den er kommet hjem sidst på ugen.. Så en tur mere i Ikea til mig:)
Soveværelset trænger nemlig til en omrokering, for efter Kristian godt og vel er flyttet ind, så mangler vi virkeligt opbevaringsmøbler, for han har simpelthen så meget skidt og gemmer alt muligt mærkeligt:)
Så det er dejligt at Ikea er flyttet nordpå, selvom det ender med at ligne et Ikea showroom herhjemme med alle de Ikea-møbler og Ikea-dimser:)

3 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Hvor pudsigt - vi skal til Ikea i dag, for vores seng har besluttet sig for, at nu vil den på pension! Så kan det være, at vi endelig får fastlagt en indretningsstil for soveværelset, men jeg må ærlig talt indrømme, at det var ikke lige nu og her, at jeg ville til at tage stilling til det - især fordi vi slet ikke er enige på det punkt! :-D

MissMuffin sagde ...

Piskeris, det er bar så typisk!
Vi er heller ikke enige, men så længe det kun er mit navn der står på postkassen, så har jeg ret til at herske= alt bliver smurt ind i romantiske krummelurer, blonder, flæser og pastelfarver, haha:)
De har så mange smukke senge derude, igår ville jeg hvertfald ønske jeg havde 3 soveværelser, haha...

Loppe sagde ...

Neeeeej en fantastisk nuttet lille vovse-darling...

Fandt lige din blog, og blev sulten... Her kommer jeg sør´me tilbage til..

God IKEA-jagt

kh
Loppe