torsdag den 19. august 2010

Onsdags-ønske....

På en regnvejrsdag som idag kunne jeg godt li ha brugt denne dejligt lune vest fra Topshop, men til ca. 1.760 kr + porto for de vidst lov at beholde den.
Den er bar så smuk!
Istedet vil jeg tage en af mine dejlige ponchoer på, inden jeg kan vende hjem til det bløde tøj igen...
Sidste skoleforløb i foråret skrev vi en prøve-fagprøve.
Den skal vi eksamineres i idag og imorgen.
Idag skal jeg være censor for en af mine klassekammerater sammen med læren, hvilket betyder, at jeg skal være i skole i ca. 3 kvarter idag.
Imorgen til middag er det så min tur.
Jeg har intet forberedt endnu, ikke engang læst min opgave igennem, for har lidt svært ved at tage det seriøst!
Men må jeg hellere få gjort når jeg kommer hjem til middag, for der skal vidst noget til for at redde den elendige opgave jeg fik skrevet.
Jeg havde tusind andre ting i mine tanker på det tidspunkt og det gik bar ud på at få noget afleveret...

6 kommentarer:

Madame sagde ...

Det er en meget smuk vest, jeg kan godt forstå, du har et godt øje til den!
Pøj pøj med opgaven som censor i dag - det lyder spændende.

MissMuffin sagde ...

Madame, det er også meget sjovt at prøve, selvom jeg tvivler på at jeg egentligt har ret meget at skulle have sagt når det kommer til karakteren:)

Piskeriset sagde ...

Jeg kunne godt bruge en fridag, så lige nu lader jeg som om, at jeg har det i dag. Det går så i ca. fem minutter mere, inden jeg skal på arbejde i knapt ti timer - argh!

Jeg tror, den vest ville være rigtig god til dig, så jeg krydser fingre for, at der dumper en god sjat penge ned foran din dør i nærmeste fremtid :-(

MissMuffin sagde ...

Haha Piskeris, jeg kender det godt..
Desværre er jeg så let-påvirkelig nogen gange, at jeg sikkert ville blive helt i tvivl om hvad det der nu var og om jeg egentligt skulle noget, så jeg holder mig til at jeg skal i skole og bliver så glad når jeg kan gå tidligt hjem:)

Jeg håber også på en slat penge eller et billigere alternativ, for synes den ser rigtig dejlig og lidt sej ud:)

KEA in the big apple sagde ...

Nøj hvor er den lækker! og dejlig varm kunne jeg forestille mig. Nogengange hader jeg bare fristelser (;

MissMuffin sagde ...

AK, fristelser er det værste ever! Hvertfald for os almindelige fattigrøve, haha:)