tirsdag den 17. august 2010

Tirsdag...

Hvor er det skøøønt at være tilbage på skolebænken!
Langsomme morgener, tidligt fri og eftermiddage til at få lavet lidt i.
Det passer li til mit temperament..
I eftermiddag tror jeg, at der skal være plads til en lille morfar på sofaen..
Kristian var til U2-koncert i Horsens igår og kom hjem omrking kl. 2, men jeg havde så svært ved at sove derefter og drømte alt muligt mærkeligt...
Nicole var på besøg igår aftes, så vi fik lidt at spise og snakken gik lystigt, men vi surfede lidt på nettet og fik kigget på lækre ure og tasker:)
Igen i aften er der besøg. Det var meningen madklubben skulle komme, men der bliver kun Lise og mig, da de andre valgte at melde afbud igår aftes.
Blev jeg lidt pissed over, for jeg har sån set købt ind til at vi bliver 4 og nu er vi kun 2... Men sån kan det gå...
Nå, nu må jeg hellere bevæge mig ud under bruseren, for syns ikke helt jeg kan vågne ordenligt lige nu..
Kan nemlig ikke finde mit penalhus, men ved jeg havde det i hånden sidste weekend, så nu skal jagten gå endnu engang!

2 kommentarer:

Nina sagde ...

Ja, det er så ærgeligt, når man har købt ind til x antal personer, og man så lige pludselig bliver færre... Men forhåbentlig har de to andre en god grund til at melde fra :)

MissMuffin sagde ...

Den ene har en god grund, den anden melder altid afbud... Så nu gider jeg ikke madklubben længere, den bliver nedlagt fra min side..
Heldigvis kommer Lise stadig, så vi skal nok hygge os alligevel, det gør vi altid:)