onsdag den 18. august 2010

Onsdags-fri...

Hver onsdag har jeg arbejd-selv og dermed fri...
Jeg var nemlig en dygtig pige igår og lavede mine lektier, så idag kan jeg holde fri med god samvittighed...
Solen skinner og jeg drømmer om udflugt til Lønstrup eller Løkken, men virkeligheden er en anden, for vi har lånt bil og trailer idag...
Der skal køres haveaffald og skrammel væk ude fra kolonihaven og der er samlet til mere end både 1 og 2 læs...
Det bliver skønt, når det er overstået, men ikke just det jeg drømte om at bruge min onsdag på, haha...
Bagefter skal der gøres lidt rent inde i det lille hus, for jeg synes der trænger..
Ellers er der også masser at gi sig til i haven, hvor ukrudtet stadig stortrives:)

3 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Dejligt at høre at der er sol et sted, her regner det hele tiden man kan faktisk snart kun overleve hvis man er fisk, god onsdagsfri til dig

Annette sagde ...

Jeg blev jo noget nervøs, da jeg så at du ville lave en madblog! Hvad så med min linie til Nørresundby og ville det så sige, at jeg aldrig nogensinde mere skulle se billeder af dejlige Emma? Men heldigvis lukker du ikke denne....pfffffffff.
Jeg så lige, at soveværelset havde været igennem extreme home make over, det må altså til bare engang imellem, vildt dejligt når det er overstået, træls mens det står på.
Hav det nu rigtig godt deroppe i det nordjyske ☺

MissMuffin sagde ...

Pernille, her har der været sol og blæst hele dagen, men nu ser det heller ikke så lovende ud længere, så måske vi snart får en ordenlig skylle..

Annette, livlinen til Nørresundby og Emma består lidt endnu hvertfald, men nogle gange ved jeg ikke helt, hvor længe endnu..
Makeovers skal til og nu hvor de dog mørke tider nærmer sig skal der være hyggeligt og indbydende at være inde..
I må også ha det godt i det hollandske:)