mandag den 30. august 2010

De der mandage der...

Mandage er altså altid hårde..
Hårde, brutale og uden nåde..
Først besøg med skolen ude på KMD, der har smukke bygninger nede ved havnefronten.
Ganske interessant, men ikke lige mig.
Jeg ved godt hvad jeg skal være, når jeg bliver stor. Eller faktisk bar når jeg kan komme igang med at læse til næste år!
Derefter besøg på statsforvaltningen på smukke Aalborghus Slot, men selvom det måske lige var noget for mig engang ude i fremtiden, så var det en ret kedelig rundvisning uden de store armbevægelser..
Bagefter spadsertur hjem til Nørresundby over broen.
Endnu engang holder min påstand: frisk luft i store mængder kan ikke være sundt, for nøj hvor er jeg træt efter sån en omgang med frisk vind....
Det hjælper nok heller ikke, at jeg lige har skrevet 5 sider opgave om "Offentlig og privat samspil"... Og der mangler stadig 3 sider....
Planen var egentligt, at Emma og mig skulle nyde friheden og suse et eller andet sted hen og gå tur, men hun er nærmest lige så flad som mig..
Måske vi tager os sammen... senere....

2 kommentarer:

Louise sagde ...

Mandage er aldrig gode!
jeg startede på et nyt studie idag, og nøj hvor kunne jeg mærke mandsgs-syndromet trænge sig på hele dagen.

Jeg så forresten godt, at der var en del mennesker ved slottet idag. jeg bor lige på den anden side af Sohngaardsholmsvej. :)

God mandag aften herfra

MissMuffin sagde ...

Løjsen, også hårdt at starte nyt studie på en mandag!
Der var en del mennesker udover os også, så der er nok masser at se til hos dem:)