torsdag den 26. august 2010

En klat med lyserød..

Det der med, at Kristian nu for alvor skal til at bo her, det giver mig en lille smule... PANIK....
Må ha samlet mere lyserød inden mit enevædige bolig-herdømme væltes!!
H&M lokker... Hvor er det dog smukke sager de li har smidt på shoppen..
Hvor kunne jeg godt li bruge lidt lyserøde tekstiler i mit soveværelse, mixet med lidt beige og pudder..
Ville være helt perfekt!
Din lækre fjer-puder er virkeligt smukke og ville passe perfekt herhjemme, men det harmonere dog ikke med et styks pekingeser, der elsker at tørre næse af i alt, som hun kommer forbi på sin vej!
Her i løbet af efteråret skal soveværelset hvertfald males, hvis vi bestemmer os for at blive boende her lidt endnu, så måske jeg skulle overveje at male en lys beige, istedet for den creme farve der er nu..
Stuen trænger også til at møde en malerulle igen, men det bliver samme creme som nu, for den passer så godt.
Jeg hader bar at male...

5 kommentarer:

Maiken sagde ...

Vi kvinder har heldigvis et skjult talent med at smugle lækre tøse ting ind og kærestens dimser ud :O)

Jeg har boet sammen med Henning i 4 år og han har stort set ikke en ting tilbage.. stakkel :O)

Piskeriset sagde ...

Hahaha! Hvis jeg var Kristian, ville jeg panikke helt vildt nu! :-D

Janne B.T. sagde ...

Åh altså. Jeg kan også bare lige se den store indretning for mig med lyserøde farver. Lyserød ER altså også den ultimative farve. Elsker den. Fin, feminin, piget. Så skøn!

VillaVillaKulla sagde ...

hehe stakkels Kristian! Det kunne jeg ALDRIG selv finde på!

MissMuffin sagde ...

Maiken, sjovt nok er det også lige nøjagtig den taktik min mor har lært mig, haha:)

Piskeris, vi siger ikke noget til ham vel?!:)

Janne, det kan jeg nemlig oss sagtens lige se!
Og der er da aldrig nogen mand, der er død af at sove med lyserødt sengetøj vel?!
Altså, han har da overlevet 2 år med småblomstret sengetøj, så lyserødt må være det næste skridt på vejen:)

Nååå nej Lotte.... For hvor mange ting er det li der er stakkels Carstens hjemme hos jer:P