torsdag den 12. august 2010

APPLEmania...



Jeg er ikke den store teknik-nørd..
Efter Kristian er flyttet ind er mængden af ting, der kan sættes strøm til vokset støt...
Især Apple er pludseligt blevet det store hit og det er da flotte sager, men ikke noget der kan hidse mig op.
Alligvel er jeg nu ejer af både Ipod og Iphone:)
Iphonen er kommet i min besiddelse idag, for jeg har været så sød at sørge for, at Kristian kunne få en Iphone 4, så kunne jeg passende overtage den "gamle".
Nu må vi se om vi bliver gode venner.
Det er skrøbelige sager og jeg kender mig selv så godt, at jeg på forhånd har indkøbt et fint lille itui som den kan bo i..

8 kommentarer:

Miv sagde ...

Uhh, en fin lyserød indpakning! Jeg ville gerne være gode venner med en iphone! Suk... Men jeg er simpelthen for fattig til det..
Jeg er Apple Nørd. Elsker min Mac - den gør, at jeg ikke er bange for at fumle med programmer og andet..
Min gamle kæreste sagde "Apple er lavet til Amerikanere og kvinder" Og den bemærkning med kvinderne er; at vi ikke skal være bange for teknologien. Mac er en stor hjælp :)

MissMuffin sagde ...

Miv, herhjemme er det kun Kristian der har en Mac, jeg kan godt "nøjes" med en af vores 2 gamle Acer..
Bruger den sån set kun til bloggen, facebook og mail:)
Ville normalt heller aldrig selv kaste så mange penge efter en, men nu var der plus på kontoen og så slog vi til...

Tina Liel sagde ...

Hi hi se det var jo sødt af dig. Sådan en tjeneste kunne jeg da også finde på at gøre.... Jeg har kun en Ipod Touch og elsker dens muligheder. Flot etui. KNUS♥

Unknown sagde ...

Ej fint etui. :)
Jeg tror nu jeg bliver ved den gamle telefon med taster :D

Smil Lise
http://aalborgpigen.blogspot.com

Annette sagde ...

Pyha, du blev ikke slagtet pga. historien om piercingen. Sjov historie i øvrigt.
Hvor er det etui dog skønt, god fornøjelse med det og det nye stykke elektronik ☺

MissMuffin sagde ...

Tina, ituiet har kostet 50 kr, så det er lige til at bære:)
Det er vidst bar lidt upraktisk, men nu må vi se om det ikke går!

Aalborgpigen, det sagde jeg også..
Men tror desværre ikke vi kommer uden om de her telefoner i fremtiden, så jeg kan vidst lige så godt vænne mig til skidtet- meen den gamle ligger stadig som bakcup i skuffen:)

Annette, jeg overlever ind til videre- men har heller ikke været hjemme endnu, kun snakket i telefon:)

Heidi sagde ...

Du kommer til å bli så glad for den :-). Jeg elsker min Iphone. Den var riktig sød den rosa "tasken" til din Iphone.

MissMuffin sagde ...

Heidi, det håber jeg. Jeg synes bar det tager meget lang tid at skrive sms'er og det kræver, at man koncentrer sig. På den gamle nokia kunne jeg sagtens skrive en sms med bind for øjene!