tirsdag den 24. august 2010

Flytteræs...

Det der med at flytte, det er altså ikke særligt sjovt..
Slet ikke, når det er sån en som Ktistian, der skal flytte, for han gemmer virkeligt alt og vil intet smide ud, haha... I sku se hvad jeg fandt af sjove ting:)
Igår fik jeg pakket hele køkkenet ned...
I aften er vi på den igen, for der skal det første læs møbler og flyttekasser køres til opbevaring...
Jeg er totalt kvæstet, for oveni er vi i skolen blev etsat til gruppearbejde, der skal ende ud i en 10-siders rapport med aflevering på fredag..
Og min gruppe er... æh.... ikke særligt... dynamisk.... eller harmonisk....
Så der er nok at se til...
For her i formiddag skal den lille Emma til tjek hos dyrelægen, for hun har måske et eller andet med blæren. Først skal jeg dog se om jeg kan tage en urinprøve..
Det tør jeg næsten godt sige på forhånd er noget af en udfordring:)

4 kommentarer:

Lone sagde ...

Hvor er det godt, at Kristians lejlighed endelig er solgt. Det er nok fornuftigt, at han rådfører sig med sin bankmand. Jeg har heller ikke hørt om sådan en ordning før. Det må i alle tilfælde være en lettelse, at I ikke har to huslejer :)

Emma er bare for kær. Hun er slet ikke til at stå for :-) Hun ser også ud til at nyde livet i sin kolonihave, kan jeg se i sidemargin :)
Pøj pøj med Emma's doktorbesøg. Det skal nok blive et problem at få taget en urinprøve :) Jeg krydser fingre for, at det lykkes for dig, og at dyrlægen finder, at alt er ok.

Sikke nogle lækre retter og kager, du har produceret. Alt, hvad du laver, ser så lækkert og appetitligt ud. Selvom jeg ikke selv er god til at kokkerere, nyder jeg dine billeder og at læse dine anmeldelser.

MissMuffin sagde ...

Lone, banken har sagt god for ordningen og har hjulpet med at få lavet de rigtige papirer, så det skulle gerne gå iorden.
Desværre har vi stadig 2 huslejer frem til 1. januar, men derefter skulle det gerne lette lidt på økonomien..
Det ser jeg frem til:)

Emma elsker kolonihaven..
Lige så meget som hun elsker at snorke i sin kurv, lige så meget elsker hun at vogte over kolonihaven:)
Jeg tror ikke det lykkes med den urinprøve, så snart jeg nærmer mig, så lukker hun og glor fornærmet på mig, haha..
Jeg håber også, at det bar er fordi hun er i løbetid og lidt kulret, men det er rarest li at få hende tjekket..

Det var godt Lone- billederne feder heller ikke, så det kan du gøre med god samvittighed:)

Garn, hund & kat sagde ...

Det er ganske almindeligt at gå blædebetændelse når man går i løbtid. Det kan forebygges ved at give nogle gode tranebærs piller - drys pulveret over maden, start inden løbetiden og forsæt til den er vel overtået.

En vuf med blærebetændelse er ej sjovt.

Men heldigvis nem at kurrere. God bedring *s*

MissMuffin sagde ...

Måske, men det kunne lige så godt være noget andet- fx. livmoderbetændelse, så jeg satser på dyrelægen i al tilfælde, for vi har aldrig haft problemer med det i de 12 år Emma har lavet...