lørdag den 14. august 2010

Mød Pelle:

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at Kristians og min stil overhovdet ikke harmonere!
Jeg hader plasticting, stålting, glasting og læderting- især på en gang. Det gør Kristian ikke, haha..
Så da vi var forbi Humac idag efter beskyttelses-fiduser til Kristians nye Iphone, så stod Pelle der på disken og blinkede til mig..
Og hvad skete der? Jeg synes bar Pelle var den sødeste højtaler ever, som gerne måtte bo hjemme hos mig.
Kristian købte ham med det samme, så nu står Pelle herhjemme og falder godt ind i al det lyse og romantiske, mens han spiller Erik Hassle for mig, som han har fundet på min Ipod:)
Pelle kan tilsuttes alle Ipods, Iphones og Mac-computere og så fungere som en højtaler. Og jeg skal love for, at der er lyd i Pelle!
Så Pelle var et godt køb til de 599 kr han kostede os, for det er sjældent vi bliver enige om noget herhjemme- og slet ikke noget, der er så lidt min stil som Pelle egentligt er.

PS: Modellen hedder selvfølgeligt ikke Pelle, men "Evestar- make your Ipod sing", men jeg synes han ligner Pelle Hvenegaard lidt, haha:)

PPS: Kristian fik også 2 lækre t-shirts på udsalg, en cd og en dvd idag, så vi har igen gjort vores for at finanskrisen igen letter over Danmark!

11 kommentarer:

MetteSofie sagde ...

Hvor er han kær! - Og du har ret.. Jeg kan faktisk se ligheden mellem den og Pelle..(Hvilket Pelle Hvenegaard i øvrigt nok ville blive temmelig smigret over at høre) ;)

Mig sagde ...

HVAD - Hvor har du fundet den ?????

Jeg har ledt og spurgt efter den alle steder og de glor bare på mig som om jeg er idiot !!!

Jeg er jo vild med grise... Åhhh jeg må have fat i en. Jeg har set den i lufthavnen, hvor en pige havde den, hun var fra Sverige...

Nu er jeg bare helt grisse syg....

Hyggehygge
Marianne

Bitten sagde ...

Hold kæft hvor er han NUTTET! :D
(Men han kunne da virkelig godt have valgt noget bedre musik at spille for dig :P)

MissMuffin sagde ...

MetteSofie, jeg elsker højtaler-Pelle, mens Pelle Hvenegaard nok ikke li står så højt på min liste over ynglings-personer:)

Marianne, i en Humacbutik i Aalborg- det er vel Apples svar på deres egen butik..
Prøv da at ring til dem og hør om de kan hjælpe dig, det var en super sød fyr der betjente os idag..
Tror faktisk også han sagde, at de først havde fået dem hjem for nyligt..
Han er da oss bar mega cute og fåes endda i lyserød, men det var der sjovt nok ikke stemning for:)

bitten, mig og Pelle kan faktisk overraskende nok godt li Erik Hasle, synes faktisk det er skide godt musik og dejlige tekster(han er dog ikke en særlig køn fyr, så det vælger jeg ikke at tænke på når jeg hører hans musik:) )

Mig sagde ...

Ved ikke om vi har sådan en butik her ?? Jeg må google.. Ejjj i lyserød ????

Jeg må be om.... Har fået lov af Fruen... hihihihi

Så den skal findes !!!

Hyggehygge
Marianne

MissMuffin sagde ...

Går det helt galt Marianne, så send mig en mail, så må jeg se om jeg kan hente en for dig og sende den:)
Men her i Aalborg var den kun på lager i hvid desværre, men de regnede med at få den i flere farver...

MissT sagde ...

Håber det er ok jeg reklamerer her missmuffin :)

Men nettet er altid ens ven, den kan fåes her: http://www.mm-konsol.dk/produkter/visvare.asp?action=vis&varenr=61708&menu=xbox
Og så er den der også i en sød panda udgave :)

MissT sagde ...

Der kan man også få den i lyserød, den koster bare 100 kr mere

MissMuffin sagde ...

Taak MissTulle, mon ikke Marianne bliver glad for det lille tips:)

Piskeriset sagde ...

Hahaha - hvor er den skøn! Ham kunne jeg også finde på at købe, og gemalen ville ikke være overrasket, hvis jeg gjorde det! :-D

MissMuffin sagde ...

Piskeriset, han er mega sød, men lidt opmærksomhedskrævende, for han blinker til os hele tiden med heftigt grønt lys:)